Vekt..

Har gått ned en del på grunn av kvalme og lite mat. I tillegg har jeg ikke trent siden tidlig desember!!! Hjelp.. Det var lenge..
 
Uff da! Skal være flinkere å trene dette svangerskapet, vil ikke ha bekkenløsning igjen! 8-9 kilo hørtes jo veldig passe ut!:)
8-9 kg har vorre akkurat passe :) Har vorre så heldig å holdt mæ frisk i hvert svangerskap å jobba 100 % fram t permisjon å æ trur fysisk aktivitet har vorre an av grunnan t d :) Å så får æ mere energi av å tren :)
 
9+4 og har gått ned 2kg... Kvalmen har gjort at jeg ikke klarer spise så mye, men prøver til gjengjeld å spise sunnt. Heldigvis hekta på vann og kiwi ! Litt bekymret, men leser det er normalt og at knøttet får det h*n trenger ? Noen fler som føler at dere ikke får plass til så mye mat som vanlig? Altså når jeg er i fin form og er sulten så blir jeg så fort mett? Jeg er vant til å spise større måltider! Vanligvis glad i mat frøkena her ;)
 
Jeg la på meg 25 kg sist jeg også - og det skal IKKE gjentas! Men har allerede lagt på meg litt i høst og nå i jula, så er vel ca 8 kg tyngre enn utgangspunktet sist. Må prøv
 
Sniker. 12+3 och +-0 kg. Ingen viktuppgång fast jag ikke varit kvalm och äter bra. Förbränningen verkar ha blivit hög!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hvor langt er du på vei nå da? Jeg la og på meg 25 kilo sist, men hadde bare mage så vet ikke hvor resten oppbevarte seg. Alt var borte etter en mnds tid, tipper det hjalp å fullamme. Er jo ikke sikkert man er like heldig denne gang, men håper:) jeg har alt lagt på meg tre kilo nå, og jeg er bare 7 uker. Pluss at jeg sliter meg hyperemesis så kaster opp flere ganger daglig!:-/
Er 9 uker imorgen. Men ei god uke siden jeg har veid meg. Jaja

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Hjelper å fullamme ja ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
9+4 og har gått ned 2kg... Kvalmen har gjort at jeg ikke klarer spise så mye, men prøver til gjengjeld å spise sunnt. Heldigvis hekta på vann og kiwi ! Litt bekymret, men leser det er normalt og at knøttet får det h*n trenger ? Noen fler som føler at dere ikke får plass til så mye mat som vanlig? Altså når jeg er i fin form og er sulten så blir jeg så fort mett? Jeg er vant til å spise større måltider! Vanligvis glad i mat frøkena her ;)

Samma her, spiser små måltider de gangene jeg får i meg mat!
 
Jeg la på meg 25 kg sist jeg også - og det skal IKKE gjentas! Men har allerede lagt på meg litt i høst og nå i jula, så er vel ca 8 kg tyngre enn utgangspunktet sist. Må prøv
Hadde du vanskelig å få det av igjen? Jeg skjønner ikke hva jeg la på meg av sist, spydde så og si hver dag! Hvor langt er du nå da? Sist så gikk det litt i rykk og napp for min del, i perioder holdt jeg samme velta lenge! Krysser fingrene for det nå:)
 
jeg vet jeg har gått opp da buksene ikke passer nå lenger, men vet ikke hvor mye selv om jeg er ekstrem kvalm..
 
nei, er du gal :p blir ikke før i uke 12! Da må jeg uansett siden jeg skal til legen :p
Går kun på vekta når jeg må :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Ja,må vel på vekta da... Men jeg gjør det hjemme jeg :) trenger ingen papirer med det tallet nedskrevet jeg ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hadde du vanskelig å få det av igjen? Jeg skjønner ikke hva jeg la på meg av sist, spydde så og si hver dag! Hvor langt er du nå da? Sist så gikk det litt i rykk og napp for min del, i perioder holdt jeg samme velta lenge! Krysser fingrene for det nå:)
Hadde vel egentlig ikke vanskelig for å ta det av igjen. Fødte i januar, og til 17. mai brukte jeg bunaden min men hadde igjen 2-3 kg til startvekten. Men har lagt på meg 5 kg igjen i løpet av året og nå i høst egentlig spesielt - under prøvetiden. Ikke pga prøvingen, men pga andre ting egentlig og for lite trening. Men er veldig bestemt på å være mer bevisst på sunt kosthold denne gangen. Fikk veldig dilla på sjokolademelk sist - det gikk 0,5-1 liter nesten hver dag, hehe :oops:.

Det at jeg har lagt på meg nå skyldes overhodet ikke graviditeten, er 6 uker i morra ;) Men har kost meg for mye i desember og trent for lite. Men nå skal jeg starte sunt i januar :D
 
Ja, også glemte jeg å si at fullamming og mye trilleturer gjorde underværker :D Så med normalt sunt kosthold og moderat inntak av sukker og snop, så ordner det seg selv med litt tid :)
 
0, 2kg - veke 10+2

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Haha.... Fullamming og trilling hjelper for NOEN.. ikke for alle... Desverre :) det kan bli en stor nedtur om man tror at alt ordner seg selv...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp