Vektøkning

Gått opp 28 kg. Helt sinnsykt! Jeg går opp 1 kg i uka liksom, hva skjer?? Alt legger seg på rumpa å låra. Jeg må få ut denna ungen asap! Det er sjukt.
Huff, så frustrerende. Er det pga uregelmessig blodsukker? Tipper det renner av deg etter babyen er ute :Heartpink

Gått opp 28 kg. Helt sinnsykt! Jeg går opp 1 kg i uka liksom, hva skjer?? Alt legger seg på rumpa å låra. Jeg må få ut denna ungen asap! Det er sjukt.

Huff, stakkars, får vondt av deg❤️ Er jo ikke din feil, kjære du❤️ Ikke lett når du har diabetes:confused:

36+6 og opp 14 kg. Mye vann i kroppen også nå!

38+1 i dag. Først ned 4 kg, så opp 14,7 kg. 11,2 kg opp fra startvekt.

Gått opp 12-13 kg totalt, 39 uker i morra. Er så utålmodig og hormonell nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre :bag:

40+2. Først ned 4kg, så opp ca 17,5kg. Men ca14 kg opp fra startvekt. Føler meg stor nå :smiley-ashamed004

40+4 og 9 kg opp. Hadde lagt på meg en del i forkant, så er spent på resultatet etter fødsel :)

38+5 og 22 kg opp :wacky:
Termin lillejulaften du også? Da ligger vi likt i løypa på termin og rimelig likt i antall kilo opp også :laughing021 nååååå må den ungen snart ut. Har seriøst ikke metthetsfølelse lenger

Back
Topp