Vektøkning

Uke 31 - 8 kg opp. Stått stille en stund nå, men ser på egne pupper og i ansiktet mitt at jeg har gått ned, mens magen har vokst. Heller den veien :hilarious:

Stått på stedet hvil siden uke 28! Er 32+3 og 21kg opp så helt greit om det holder seg slik :hilarious:

32+1. Først ned 4 kg. Så opp 11 kg. Men bare 7 kg opp fra startvekt.

Er 33+5 Gått opp 7,9 kg til nå! Gått opp 900 gram de siste 5 ukene :happy119

Nå har jeg virkelig begynt å legge på meg også. De siste ukene så har jeg i snitt gått opp 1 kg i uka :hilarious: Totalt ca 10 kg nå i uke 32

Totalt 5 kg nå. Gikk først opp 8kg, men siste måneden har jeg gått ned 2,5 kg igjen. Babyen vokser som den skal så er nok en kombinasjon av kaldere vær og mindre vann i kroppen i tillegg til litt mer aktivitet og overskudd siste tiden. De kommer nok tilbake de siste ukene vil jeg tro. Babyen skal jo opp ca. 2 kg til.

Uansett ganske fornøyd med ikke alt for stor vektoppgang. Etter fødsel er det de samme 10-12 kg som skal bort som før jeg ble gravid. Graviditeten har trolig ikke vært det store tilbakesteget jeg fryktet den kom til å bli. Spesielt som tredjegangs og 34 åring.

Står fortsatt stille, vipper mellom 83-85 så 20-22 kg opp fra startvekt. Er 35 uker på søndag så nå begynner jeg faktisk å få ett håp om at det ikke blir alt for mange flere kg denne gangen!

35+6 og hatt siste svangerskapskontroll før pks idag, gått opp 8,2kg.

Back
Topp