Vektøkning

Da håper jeg du får det som du ønsker :Heartpink Jeg har aldri klart å legge på meg før, så for meg føles det viktig å gå opp de kiloene jeg skal:love7

Jeg var veldig tynn før, og med barn nr 4 veide jeg 46 kg da jeg ble gravid, så la på meg 16 kg og hadde kun babymagen og ikke noe annet❤️ Så bare fint å gå opp i vekt når en er normalvektig. Jeg er kun 158cm høy, så når jeg er overvektig som nå, så håper jeg å slippe å gå opp så mye. Med nr 5 gikk jeg kun opp 5 kg i alt. Så allerede gått opp mer enn det til nå. Så vurderer lavkarbo light!
 
21,6kg opp- går opp 1kg i uken fremdeles.. uansett hvordan jeg spiser og aktivitet nivå så går jeg opp hver uke, håper det er mest vann! o_O

Uff, nå fikk jeg vondt av deg❤️
 
❤️ Kjenner det går hardt utover selvbilde, utenom det så går det jo fint. Kjenner jeg er litt bekymret for etter fødselen, hvor mye forsvinner og blir igjen. Og ikke minst, hvor mye ender jeg på :( Hvis det skal fortsette med 1kg i uken, så ender jeg på 34kg opp:facepalm:

Så nettopp bilde av deg, som du la ut i magebilde-tråden❤️ Du ser helt smashing ut, da :love7 ⭐
 
Jeg var veldig tynn før, og med barn nr 4 veide jeg 46 kg da jeg ble gravid, så la på meg 16 kg og hadde kun babymagen og ikke noe annet❤️ Så bare fint å gå opp i vekt når en er normalvektig. Jeg er kun 158cm høy, så når jeg er overvektig som nå, så håper jeg å slippe å gå opp så mye. Med nr 5 gikk jeg kun opp 5 kg i alt. Så allerede gått opp mer enn det til nå. Så vurderer lavkarbo light!
Ja, det er det jeg også tenker. At det bare er fint for meg.
Håper du får til en løsning du trives med uansett hva det blir. Også må vi være rause med kroppene våre som gjør en stor jobb uansett hvor mange eller få kilo som må til :Heartpink
 
Jeg har gått opp til sammen 13 kilo nå. Ca 0,5 kilo i uken. Legger på meg jevnt og trutt. Blir spennende å se hva vekten ender på. Tenker jeg havner innenfor de 17-25kg som er anbefalt for flerlinggravide med normal bmi før svangerskapet.
 
18 kg opp :hilarious: 30+1! Sinnsykt. Ender vel på 35 + som forige gang vel? Flaut!!
Kjenner til følelsen, men du skal absolutt ikke føle at det er flaut! Noen kropper reagerer bare på den måten ved svangerskap at de legger på seg masse!❤️ Hilsen 30+0 og 20 kg opp :shy:
 
Kjenner til følelsen, men du skal absolutt ikke føle at det er flaut! Noen kropper reagerer bare på den måten ved svangerskap at de legger på seg masse!❤️ Hilsen 30+0 og 20 kg opp :shy:
Neida, skal ikke tenke sånn, men jeg har høy bmi fra før, så er liksom ikke helt optimalt! :( men med den insulinøkningen så hadde jeg vel ikke regnet med noe særlig annet! Godt vi er flere :hilarious: ikke vondt ment ;)
 
Neida, skal ikke tenke sånn, men jeg har høy bmi fra før, så er liksom ikke helt optimalt! :( men med den insulinøkningen så hadde jeg vel ikke regnet med noe særlig annet! Godt vi er flere :hilarious: ikke vondt ment ;)
Skjønner det. Dette et tredje gang med sånn vektøkning men jeg blir like "skuffa" hver gang selvom jeg burde klare å vite at det er normalen for meg. Heldigvis lager verken lege eller jordmor noe big deal utav det. Og jeg sier akkurat det samme, godt vi er flere! Da føler man seg litt mer "normal" oppi gjengen av de som "bare" går opp 10 :hilarious:
 
Uke 28 i dag og opp 8 kilo. Merker det godt på kroppen og kan ikke si jeg trives :depressed:
 
Uke 30+0 i dag. Først ned 4 kg, så opp 8 kg. Men bare 4 kg opp fra min normale vekt fra før jeg ble gravid. Føler vekten gikk fort opp i andre trimester. Men at den ikke går så fort nå i tredje trimester.
 
Back
Topp