Vektøkning

Har gått opp ca.12kg nå. Spent på hvor jeg ender til slutt. Hadde trodd at jeg skulle gå opp mer til nå,for sist ble det 20kg. Men mye var vann i forbindelse med svangerskapsforgiftning da,så får håpe jeg slipper det denne gangen:)

Er forresten 34+4 i dag.
 
34+0 og opp 15 kg. Vektøkningen avtar nå på slutten av graviditeten som med de to andre.
 
36+4 og opp 9kg. Det har blitt 1kg bare på den siste uken :hilarious: tydelig at jeg er en av dem som øker mest på slutten.
 
34+0 (om et par timer) og +10kg :) Har ligget på +
9-10kg ganske lenge nå, så er spent på om jeg er en av de som øker veldig på slutten eller om det går enda mer gradvis.
 
34+0 (om et par timer) og +10kg :) Har ligget på +
9-10kg ganske lenge nå, så er spent på om jeg er en av de som øker veldig på slutten eller om det går enda mer gradvis.
Jeg lå på +9-10 i flere mnd. Sist kontroll var det +11,5 ca. Og da var det en mnd siden sist kontroll.. ser ikke for meg at jeg går opp særlig mer enn 13-14 kg nå. Jeg har ikke klart å spise så mye de siste ukene grunnet trang plass i magesekken:p
 
Har gått opp 14 kg, er 34+1 i dag. Sist gikk jeg 20kg, men det va som om de siste kiloene kom de siste ukene da. Trur det va en del vann i kroppen, som kom på slutten. Gikk enda 11 dager over:woot:
 
Jeg lå på +9-10 i flere mnd. Sist kontroll var det +11,5 ca. Og da var det en mnd siden sist kontroll.. ser ikke for meg at jeg går opp særlig mer enn 13-14 kg nå. Jeg har ikke klart å spise så mye de siste ukene grunnet trang plass i magesekken:p
Har babyen din sunket enda? Jeg fikk plutselig mer plass i magesekken så tror det er derfor jeg plutselig begynte å øke i vekt igjen :hilarious:
 
Jeg lå på +9-10 i flere mnd. Sist kontroll var det +11,5 ca. Og da var det en mnd siden sist kontroll.. ser ikke for meg at jeg går opp særlig mer enn 13-14 kg nå. Jeg har ikke klart å spise så mye de siste ukene grunnet trang plass i magesekken:p
Veldig likt her! :) Jeg hadde trodd jeg kom til ende på minst +15 kg, ettersom jeg følte jeg nådde +10 såpass tidlig som jeg gjorde. Så for meg at det var mot slutten av kiloene virkelig måtte komme. Men som du sier, det blir mindre og mindre plass til mat der inne nå:hilarious:
 
Har babyen din sunket enda? Jeg fikk plutselig mer plass i magesekken så tror det er derfor jeg plutselig begynte å øke i vekt igjen :hilarious:
La, legen sa på kontroll forrige uke at ho lå godt nede i bekkenet nå. Og SF målet hadde ikke gått opp noe fra kontrollen før. Så alt tyder på ho la seg godt ned der. Men kjenner likevel rumpa hennes godt under ribbeina nå jeg sitter nede:wtf: ikke er jeg særlig lav heller, 170cm
 
La, legen sa på kontroll forrige uke at ho lå godt nede i bekkenet nå. Og SF målet hadde ikke gått opp noe fra kontrollen før. Så alt tyder på ho la seg godt ned der. Men kjenner likevel rumpa hennes godt under ribbeina nå jeg sitter nede:wtf: ikke er jeg særlig lav heller, 170cm
Vi er jo alle litt forskjellig bygd! Jeg merket stor forbedring da magen sank. Jeg er 165cm :hilarious:
 
34+0 og har gått opp 14,5 kg. Jordmor sa det var en god vektøkning for meg ut fra startvekt, og trodde ikke jeg kommer til å gå over 20 kg totalt :)
 
2 kg opp på én uke, vann eller faktisk vektoppgang?:p:eek:
 
2 kg opp på én uke, vann eller faktisk vektoppgang?:p:eek:

Akkurat amme skjedde med meg for litt siden! Aner ikke, men jeg konkluderte med at det helt sikkert var vann siden livsstilen min osv. har vært den samme. Eventuelt ei frøken der inne som har lagt fryktelig godt på seg!:hilarious:

36+2 og opp 12 kg totalt nå :)
 
38 uker og opp 20 kg i dag :bag: underlig å se et tall man aldri har sett først på vekta før :hilarious: får bare satse på at det forsvinner uten alt for mye slit etter fødsel
 
Jeg hadde gått opp 15 kg dagen før fødsel i uke 37. Da jeg veide meg når jeg kom hjem hadde jeg gått ned 7kg. Var nok en del vann og selvfølgelig baby(3kg) etc :happy: Tipper jeg hadde endt på 20kg om jeg hadde gått til termin:joyful: Uansett tenker jeg at vekta ikke er krise når man ammer går man fort ned igjen. (Gjorde hvertfall det sist):D
 
Back
Topp