Vektøkning

11+1 (på torsdag) hadde jeg gått opp 4kg. Det var ned 1 kg fra uka før. Veldig glad for å bevege kroppen mye mer nå! Begynte å bli litt bekymra over økningen så tidlig. Aldri opplevd det før
 
2 kg, 8+3. I tillegg gikk jeg opp noen kilo månedene før graviditeten, så føler det er mye. Håper på å snart kunne være i mer aktivitet og at trøttheten demper seg :)
 
Gått opp 1,3 kg, er uke 9+2. Men trente ganske tung styrketrening før jeg ble gravid (som jeg tatt pause fra) så har nok egentlig gått opp mer fett men mistet muskelmasse,
 
9+1 i dag. Gått opp nesten 3 kg :bag:
 
11+1 og gått opp 3-4kg. Har vært så og si stillesittende fra dag en, men håper det roer seg snart. Med en gang jeg har prøvd å gjøre noe, kommer kvalmen med en gang :meh:
Godt å kunne lese at man ikke er alene om ting og tang :Heartred
 
10+1, ikke gått opp noe ennå. Forrige graviditet hadde jeg gått opp 4 kg på denne tiden :rolleyes:
 
9+4, og ned 1,5-2 kg. Har vært nesten like aktiv som før, men matlysten er på bånn.
 
Har ikke orka vekta enda, men forrige graviditet hadde jeg vel gått opp nærmere 10 kg første trimester. Gikk opp 20 kg til sammen, og alt forsvant rimelig fort igjen så jeg stresser ikke så mye over det! Selv om det selvfølgelig hadde vært greit å slippe 20 kg, for det er jo tungt!:p
 
Har ikke orka vekta enda, men forrige graviditet hadde jeg vel gått opp nærmere 10 kg første trimester. Gikk opp 20 kg til sammen, og alt forsvant rimelig fort igjen så jeg stresser ikke så mye over det! Selv om det selvfølgelig hadde vært greit å slippe 20 kg, for det er jo tungt!:p
Jeg gikk også opp 20 kg sist. Tenkte ikke på det, mye vann i kroppen på slutten :)
Viktige er at lille i magen har det bra ❤️❤️
 
Er 12+3 og hadde gått opp 1,6, men de siste dagene har jeg faktisk gått ned igjen litt. Blir litt bekymret over at det kanskje kan være en MA siden jeg ikke øker noe. Skal heldigvis til UL i dag, så da får jeg evt svar..
 
11+6 i dag. Gikk først ned 2 kg, men har nå gått opp 1 kg igjen, så da satser vi på at det stiger sakte med sikkert herfra!
 
Back
Topp