Vektøkning...

17+0 og ny veiedag, gått opp 1 kg :p
 
Gikk på vekta i dag, siden jeg skal til jordmor etterpå. Trodde det skulle være ganske ille, men hadde bare gått opp 1,8 kg siden kontroll i uke 10. Er 15+5 nå. Gikk ned tre kilo fra uke 5 til uke 10. Er litt tyngre nå enn det jeg var i forrige graviditet, så håper å ikke gå opp for mye :)
 
Veide meg i dag og er på 5 kg opp totalt :nailbiting: er normalvektig fra før og 18 uker på mandag. Det meste har nok lagt seg i puppene og lårene:hilarious:
 
Ikke gått opp et gram enda. Minnes å huske at det ikke var før seinere i svangerskapet at jeg la på meg sist også. Da ble det 20kg totalt. Så regner med det kommer etterhvert. Har slitt litt med dårlig matlyst så langt denne gangen, men virker å ha bedret seg noe nå. Sist var jeg mye sulten.
 
15+5 her også. Har gått opp fire kilo. Forrige svangerskap gikk jeg opp 30, så håper å gå opp litt mindre denne gangen (gikk opp nesten ti i første trimester). Startvekten denne gangen er cirka +5 kilo.
 
17+0 idag, gått opp 5 kg. Jeg har med andre ord ikke mistet matlysten :D
 
Gikk ned tre kilo fra uke 5 til 10. Var hos legen i dag, og da hadde vekten stabilisert seg. Ikke gått noe mer ned, men ikke opp heller. Tok tid før jeg la på meg i forrige svangerskap, men da hadde jeg en del kilo færre enn nå. Gikk opp tilsammen 15 kg sist. Fødte jo en unge på 4,5 kilo så..
Jeg gikk opp 17 sist og fødte en unge på 4820 :hilarious:
 
Så liten! :D Jeg er spent på hvor stor nestemann her blir. Første ble til med inseminasjon og donor, så denne gang er mannen litt mindre! Haha
Han veide 3260 når han ble født, men gikk ned en del fordi han ikke ville spise. Fikk sonde og hadde det i nesten tre uker. Men skal sies han er født 36+4 da :)
 
Har pleid å veie meg på treningssenteret, men nå er jo det stengt, så har ikke veid meg på to uker. Må vel snart stille meg på badevekta og se hvordan det går. Litt spent på resultatet. Tror jeg var ca 2-3 kg opp for to uker siden, så kanskje 3-4 nå da. Skal sjekke i morgen tidlig :angelic:

Sist gang gikk jeg opp ca 17 kg kanskje, men babyen veide bare 3 kg da den ble født, så kan ikke skylde på han :hilarious::wacky:
 
Back
Topp