vektøkning

Jeg har fortsatt ikke gått opp noe, gikk ned 1 kg i forrige uke. Fått påvist sv.diab., så jeg holder meg (nesten) borte fra alt av sukker, sikkert mye å si :) Uke 30

Uke 32 og gått opp 16,9 kg. Kun 1,5 kg siste fire ukene, så kanskje jeg holder meg innafor 20 kg som ønsket.

33+3 og veier 1 kg mindre enn startvekt. jordmor var veldig fornøyd, da jeg har høy bmi fra før.

34+5 og gått opp 8kg nå. Hadde trodd jeg hadde lagt på meg mer etter de siste ukenes fråtsing i god mat og voldsom isspising :p Alt har lagt seg på mage og rumpe. Alle trusene mine strammer som bare det. Samboer er fornøyd da

34+5 og gått opp 8kg nå. Hadde trodd jeg hadde lagt på meg mer etter de siste ukenes fråtsing i god mat og voldsom isspising :p Alt har lagt seg på mage og rumpe. Alle trusene mine strammer som bare det. Samboer er fornøyd da

Gikk litt raskt her. Er 33+6 Hodet er ikke helt med for tiden

31 +5 og opp 9-10 kg. Har normal bmi fra før. Legen mener jeg må opp 12-15kg fra start til fødsel for at jeg ikke skal bli betegnet som undervektig.

Aner ikke hvordan jeg har klart å gå opp 16 kg med hyperemesis i svangerskapet de 7 første mnd. Jordmor synes godt jeg kan legge på meg enda mer. Vet ikke om jeg er enig;)

Veide meg på samme vekt som ved første kontroll i dag. Opp 0,5kg totalt på den (34+5 i dag). (Den viste 0,4 kg mindre enn hos jordmor for 2 uker siden - vet at vektene sannsynligvis ikke er like da :) )
Legen var godt fornøyd med det, med tanke på høy startBMI.

Opp 2,2 kilo på to uker. Har akkurat rundet startvekt pga overvekt og kvalme tidligere i svangerskapet. Må nok bare indrømme over for meg selv at potetgull og hjemmelagede kjeks ikke gjør godt for vekten... Håper på rolig vektoppgang siden jeg har nok å ta av når lille er ute. Uke 30+3
Har klar å være flink med kosten til ferien begynte, men nå er det en uke igjen så da håper jeg på sukker og potetgull stopp. :-P

Back
Topp