Så fine bilderVar i uke 25+5. Ble målt til 830gram, 2% over. Så helt perfekt Vis vedlegget 205182
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine bilderVar i uke 25+5. Ble målt til 830gram, 2% over. Så helt perfekt Vis vedlegget 205182
Så fine bilder du fikk. Tenkte jeg skulle spørre i uke 28 om de kunne se 3D på apparatet sitt Det må jeg prøve å huske Er det gutt? Syns det ligner på en gutt, heheVar i uke 25+5. Ble målt til 830gram, 2% over. Så helt perfekt Vis vedlegget 205182
Hva er det som gjør at noen får tilbud om dette? Har det noe med tidligere graviditeter å gjøre?
Høyt blodtrykk..Hva er det som gjør at noen får tilbud om dette? Har det noe med tidligere graviditeter å gjøre?
Hva er det som gjør at noen får tilbud om dette? Har det noe med tidligere graviditeter å gjøre?
Vet ikke mål, men vekten ble estimert til 937 gram når jeg var 24+4. Rimelig stor gutt altså.
Målene her var mad:70, bpd:70 og fl:47. Uke 26+3. Hva med dere?
Lille her ble målt til bare 1426 gr i dag uke 31+1.. en del avvik nedover dessverre :/ men de følger jo med, så det går nok veldig fint eneste er at jeg blir satt i gang i uke 38- alså 6/7 uker til hvis hun om 3 uker har falt mer på kurven. Litt skummelt :/
Jeg var i uke 28+1 og hadde mad: 75, BPD: 75 og Fl: 51. Da er hun +1%Målene her i uke 29+1 var mad: 77, bpd: 77 og FL: 53. Ikke så veldig mye større enn dine mål til tross for 3 uker i forskjell på ukene vi ble målt i.. da var hun -3,1%.
Jeg får det fordi jeg fødte en liten baby sist. I tillegg prematurt.Hva er det som gjør at noen får tilbud om dette? Har det noe med tidligere graviditeter å gjøre?