7,5 t åpningstid her heidigvis , vanskelig nok for mange med de timeneNei vi jobber 7.5 time. Er både i forkant og etterkant for å klargjøre og vaske.
For vi har også mye ekstra renhold å gjøre nå.
Har 7 timers åpningstid her uka som kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7,5 t åpningstid her heidigvis , vanskelig nok for mange med de timeneNei vi jobber 7.5 time. Er både i forkant og etterkant for å klargjøre og vaske.
Hvordan tenker du at de ansatte og barna skal utføre ordentlig håndvask utendørs?må heldigvis ikke ha vask for å klare det, da er det mange bhg som hadde slitt
Nei jeg tenker på foreldrene til barna jeg..Nei vi jobber 7.5 time. Er både i forkant og etterkant for å klargjøre og vaske.
Våtservietter , antibak , lage til en vaskesyssjon osvHvordan tenker du at de ansatte og barna skal utføre ordentlig håndvask utendørs?
Våtservietter er ikke godkjent ifht smitten, da må de kjøpe inn slike antibac våtservietter. Men tror heller kommunen (eller evnt eier av privat bhg) heller hadde gått for flytende antibac da. Og btw, en kan ikke bruke antibac etter dobesøkVåtservietter , antibak , lage til en vaskesyssjon osv
Er null problem , det ville vært vanskelig med utebarnehager om man måtte ha håndvask for å vaske seg
Tja jeg leser hvertfall flere fra barnehager på en fb side som sa man kunne bruke våtservietter, man tar jo på antibac etterpå.Våtservietter er ikke godkjent ifht smitten, da må de kjøpe inn slike antibac våtservietter. Men tror heller kommunen (eller evnt eier av privat bhg) heller hadde gått for flytende antibac da. Og btw, en kan ikke bruke antibac etter dobesøk
Hvordan lager man en slik stasjon da? vann, tørkepapir og såpe? Hvordan ha nok vann uten at en må løpe frem og tilbake for å hente? En skal jo vaske hendene i rundt 60sek for at det skal være godt nok (og ja, frøkna her gjør det)
Våtservietter er ikke godkjent ifht smitten, da må de kjøpe inn slike antibac våtservietter. Men tror heller kommunen (eller evnt eier av privat bhg) heller hadde gått for flytende antibac da. Og btw, en kan ikke bruke antibac etter dobesøk
Hvordan lager man en slik stasjon da? vann, tørkepapir og såpe? Hvordan ha nok vann uten at en må løpe frem og tilbake for å hente? En skal jo vaske hendene i rundt 60sek for at det skal være godt nok (og ja, frøkna her gjør det)
Våtservietter er ikke godkjent ifht smitten, da må de kjøpe inn slike antibac våtservietter. Men tror heller kommunen (eller evnt eier av privat bhg) heller hadde gått for flytende antibac da. Og btw, en kan ikke bruke antibac etter dobesøk
20 sek hos oss er for antibac, helst 30sek. Håndvask skal vi holde på med i 60sek skulle sånn sett tro at en skulle følge samme retningslinjer uansett hvor en jobber i disse tiderI bhg her har de vann tilgjengelig. Tror de tar med varmt vann på termos og. De har fast turplass de skal være på og tilgjengelig utedo og bålhytte. De pakker sekker med alt de trenger.
Vi har fått beskjed om 20 sek, og det var også det vi fikk beskjed om da vi var på isolasjon med nr pga rs og entero virus. + antibac etterpå.
Frøkna mi står og teller mens hun vasker og er veldig nøye med oppå ig imellom fingrene osv, og hun står og passer på lillebror og mens hun teller
Gjelder det voksne også? isåfall syns jeg det er rart at det er så stor forskjell på retningslinjer i disse tideneI barnehage er det sagt 20 sekund.
Gjelder det voksne også? isåfall syns jeg det er rart at det er så stor forskjell på retningslinjer i disse tidene
20 sek hos oss er for antibac, helst 30sek. Håndvask skal vi holde på med i 60sek skulle sånn sett tro at en skulle følge samme retningslinjer uansett hvor en jobber i disse tider
Jeg tenker bare selv hvis et barn får tiss på hendene og så bruker vanlige våtservietter. Da gnir en det jo bare rundt på hendene. Litt miljøskadet fra jobbTja jeg leser hvertfall flere fra barnehager på en fb side som sa man kunne bruke våtservietter, man tar jo på antibac etterpå.
ja sikkert , jeg leste bare om det på den fbsiden
i veilederen står det man kam bruke våtservietter og antibac om man er på tur så da forholder vi oss til det
Voksne ogsåhar ikke hørt noe annet. For ungene er det i hvert fall 20 sekund.
Ser ikke skriften :/Denne går vi ut fra på jobb dårlig kvalitet her inne, men viser 40-60sek og fremgangsmåten, fra fhi.
Blir skikkelig dårlig kvalitet her inne, men er fra fhi sine sider ang håndvask med såpe og vann. Bildene viser fremgangsmåte og står 40-60sek. Så jeg syns det er rart at bhg har fått beskjed om 20sek,hvertfall ifht de voksne og i disse tideneSer ikke skriften :/
Glem det. Fant den på google
Blir skikkelig dårlig kvalitet her inne, men er fra fhi sine sider ang håndvask med såpe og vann. Bildene viser fremgangsmåte og står 40-60sek. Så jeg syns det er rart at bhg har fått beskjed om 20sek,hvertfall ifht de voksne og i disse tidene
Blir skikkelig dårlig kvalitet her inne, men er fra fhi sine sider ang håndvask med såpe og vann. Bildene viser fremgangsmåte og står 40-60sek. Så jeg syns det er rart at bhg har fått beskjed om 20sek,hvertfall ifht de voksne og i disse tidene
Jeg synes i grunn ikke det er så rart, det skal være håndterbart dette å det er det ikke om alle skal vaske i 60 sekunderBlir skikkelig dårlig kvalitet her inne, men er fra fhi sine sider ang håndvask med såpe og vann. Bildene viser fremgangsmåte og står 40-60sek. Så jeg syns det er rart at bhg har fått beskjed om 20sek,hvertfall ifht de voksne og i disse tidene