Veien til prinsen - kommer det søsken mon tro???

11 uker allerede?????


 
Ja tiden har gått fort!!! Snart kommet over 12 uker no.. Gleder meg.. :)
 
Berre 3 dagar så er du komt til 12 veker ja! Takk for fint svar til meg:) JA eg SKAL bli mamma til slutt på eine eller andre måten. Har endo ikkje tatt nokon endelig bestemmelse for veien vidare, men fekk ein PM frå ei her inne som fyrst hadde lykkast på sin 11.runde og då med embryoadopsjon så fristar litt å prøve det. Men har ferie no så kosar oss litt og brukar tid på kvarandre nett no. Masse, masse lykke til vidare til deg! Håpar formen vert bedre no etter passerte 12 veker!
 
Ja håper at formen kommer seg nå når jeg kommer over første trimester.. Utrolig hvor fort tiden har gått...
 
Hei på deg! Korleis er formen din no? Håpar du har det bra! 
 
Ikke mange uker igjen til dere får vite hva som gjemmer seg i magen din
 
Mente jeg hadde vært inne her etter den ordinære ultralyden. Ble nå usikker på om det innlegg er forsvunnet under omleggingen, eller om jeg rett og slett har glemt det.. Tror nok at det er forsvunnet noe i omleggingen.. :-(

Alt bra på ultralyden - og vi venter en JENTE.. :)

Ellers så sliter jeg fremdeles med bekkenet, merker mer og mer ubehag men greier fremdeles å jobbe 50%. Ellers så merker jeg at trøttheten holder på å ta overhånd her.. Utrolig trøtt.. Sover til kl 0900 hver morgen, og likevel har jeg behov for å sove opp til TO TIMER i løpet av dagen.. Utrolig slitsomt å være trøtt hele tiden..
Men skal ikke klage.. Det vil jo en dag gå over, så prøver i stedefor å nyte alt livet prinsessen lager i magen..

Gleder meg utrolig masse til mars, og det er jo ikke så alt for lenge til.. :D
 
Det er helt utrolig hvor mange jeg kjenner som har termin i mars ;)
 
Hehe.. Kjenner faktisk en del selv Snuppis!

Ligger forresten magebilde og ultralyd bilde inne på undergruppen gravid med ass befruktning hvis du er interessert.. :)
 
Det må jeg se :) Har dere hatt en fin julefeiring i går?
 
Julefeiringen har vært fin men veldig rar i år..
Oldemor døde på julaften, men vi var alle fra vår del av slekten hennes samlet, og greide å få en koselig julefeiring til tross.
Og så langt utpå kvelden kom min søster med nyheten om at de venter en liten i Juli.
Så ble en veldig rar julefeiring, med sorg og MASSE glede.. :)
 
Det var leit å høre at oldemor gikk bort på julaften :( Hyggelig at du skal bli tante i juli :)
 
Back
Topp