Veien til prinsen - kommer det søsken mon tro???

Godt dere ser fram mot neste forsøk.... Det er lov å være lei seg og frustrert vet du. Vi er her for hverandre, så slipp det bare ut... Nå satser vi alt på 2013 barn og at det er året for oss
 
Kjekt at du snart er i gang igjen, men det er som Randålf seier lov å vera litt lei seg etter nok ein nedtur! Men du skal nok snart få oppleva gleden av å gå gravid igjen får me tru! Kryssar fingrane for deg! :)
 
Så leit at det ikke gikk veien denne gangen. Men flott at dere snart skal i gang igjen:-)
 

SØSKENFORSØK - hvor lang blir veien?
ICSI nr 2 ; 21.Mai 2012 ->

Medisineringsplan:
Oppstart m/Synerela nesespray ; 21.Mai 2012
Oppstart m/Gonal-F ; 05.Juni 2012

Ultralyd ; 15.Juni 2012

Uttak 18.Juni 2012 og Innsetting 21.Juni 2012
____________________________________________________

Hadde ikke noen bivirkninger av medisinene under stimuleringen, men merker trøttheten begynner å komme etter oppstart Lutinus.
Uttaket gikk supert. 22 egg ut - ingen tegn på overstimulering. Av disse var 15 moden, og 13 befruktet. De har valgt innsett 1 dag etter normal. Så imorgen 21.Juni blir jeg ruger. GLEDER MEG!

"Rugedag" 1 (20.06.2012): Har ikke satt inn egget ennå, det blir satt inn på rugedag 2. :-)
Rugedag 6 (25.06.2012 - 2+6): Igår virket det som ømheten etter uttaket endelig slapp taket. Utrolig deilig.. Ellers så merket jeg litt trøtt het pga Lutinusen. Men det er som forventet. Mye mageknip nå i morges - virker som luftsmerter.
Rugedag 9 (28.06.2012 - 3+2): Kjenner at jeg ikke helt vet hvor dette tar veien. Har faktisk ikke leitet etter symptomer denne gangen. Men føler at jeg har hengt meg opp i noe Arne sa under innsettingen: "dersom du blir øm, og oppblåst som vet overstimulering så er du gravid". Så denne gangen har jeg virkelig bare kjent etter om jeg blir øm igjen.. :-) Problemet er at jeg tror ikke det var overstimulering men uttaket som gjorde meg øm. :-) Ellers er formen fin bortsett fra trøtthet. Sover vanvittig mye. Og er veldig følsom for tiden. 
Ikke så alt for lenge igjen til testdag.. Grugleder meg.
Rugedag 12 (01.07.2012 - 3+5): To dager igjen til testdag. Ingen symptomer eller tegn på graviditet eller tr-besøk. Kjenner jeg er negativ i perioder, men plutselig kommer håpet innom. Håper over alt at den er positiv, men vet ikke.
Imorgen på denne tiden vet jeg resultatet - kommer til å teste iløpet av morgendagen.
Rugedag 13 (02.07.2012 - 3+6): Siden svigers ringte igår kveld å sa de kom på besøk i dag tok jeg like gjerne en test igår.
Sto stum å så på testen før det kom noen tårer, for testen lyst GRAVID mot meg.
Kan fremdeles ikke fatte det.
Jeg er faktisk gravid igjen!

Tør ikke slappe helt av ennå, ikke før etter 7-ukers ultralyden.

 
Spennende dager foran deg nå, krysser fingrene :)
 

Det er jo alltid like spennende når denne blødningen før sprøytestart dukker opp. Denne gangen kom den i 18-tiden samme dag jeg skulle begynne på sprøytene, den 5. Juni 2012. Og siden jeg tar sprøyten i 23-tiden fikk jeg klarsignal til å starte om blødningen dukket opp før det. :-) Så idag er det 3 stikkedag - kl 23 ikveld setter jeg sprøyte nr 3.

Merker ikke noe til bivirkninger ennå, så kansje jeg er heldig denne gangen også.. :D

 
Korleis har det gått med stikkingen? Ser du skal til ul den 15. Eg skal til ul i morgon, så me ligg ganske likt! Eg slapp og bivirkningar frå både sprayen og puregonen denne gongen så godt fornøgd med det! Litt ekstra trøtt/sliten i dag , men no nærmar det seg uttak med stormskritt her og eg har ferie denne veka + neste så treng ikkje tenka på noko jobb eller måtta vera sjukemeldt så det er godt. Masse lykke til med ul, uttak og forsettelsen hjå deg! Må holda meg oppdatert! :) 
 
Stikkedag nr 9 idag.. Og fredag er det ultalyd..

Kjenner at det jobbes i eggstokkene.. Så blir spennende de siste dagene før ultralyd og uttak.. :-) De to siste forsøkene har jeg fått ut 18 egg. Redusert dosen litt, så håper på litt færre.. 

Er litt ekstra trøtt og sliten om dagen.. Og kjenner at jobb er et problem. Masse tunge løft, og tålmodigheten settes på kraftig prøve..
Tenker å spørre om sykemelding på fredag - dette orker jeg ikke i 2-3 uker til. Vet det blir verre av Lutinusen.. :-)
 
Ja, det er ein tøff prosess dette å bli så proppa full av hormonar og medisinar. Be om sjuemld om du føler du treng det! Du har lite igjen for å pressa deg på jobb. Eg og har det slik at eg vert verre etter oppstart med lutinusen så blir spennandes å sjå korleis det vert denne gongen sifan eg no har tålt puregonen bedre denne gongen enn på dei tidligare rundane. Kva jobbar du med forresten?

Masse lykke til med ul i morgon! Kanskje det blir uttak på deg og sånn man-tirs. Spennandes! :)
 
Ja ingen tvil om at det er en tøff prosess psykisk og fysisk... Så kommer nok til å spørre om sykemelding imorgen.. Jeg jobber som sykepleier på sykhjem..

Veldig spent på ultralyden imorgen.. Kjenner det skjer ting.. Satser på uttak mandag eller tirsdag.. :-)


 

Uttaket gikk supert. 22 egg ut - ingen tegn på overstimulering. Av disse var 15 moden, og 13 befruktet. De har valgt innsett 1 dag etter normal. Så imorgen 21.Juni blir jeg ruger. GLEDER MEG!

"Rugedag" 1 (20.06.2012): Har ikke satt inn egget ennå, det blir satt inn på rugedag 2. :-)

 

Rugedag 6 (25.06.2012 - 2+6): Igår virket det som ømheten etter uttaket endelig slapp taket. Utrolig deilig.. Ellers så merket jeg litt trøtt het pga Lutinusen. Men det er som forventet. Mye mageknip nå i morges - virker som luftsmerter.

 
Merkelig dette du: eg og hadde ein del magesmerter på morgonen i går;) Satsar på festesmerter hos oss begge! Merkar godt trøttheten av lutinusen eg og i dag, men har ikkje merka noko særlig til den før i dag så fornøgd med det. Her er og ømheten etter uttaket over. Kan endelig setja meg ned å reisa meg igjen uten at det er vondt;) Åååååååååå, håpar sånn det er spirer på gang hos oss begge no!!! Kryssar fingrane for det! :)
 
Ja no krysser vi at det er spirer på vei til oss begge!
 

Rugedag 9 (28.06.2012 - 3+2): Kjenner at jeg ikke helt vet hvor dette tar veien. Har faktisk ikke leitet etter symptomer denne gangen. Men føler at jeg har hengt meg opp i noe Arne sa under innsettingen: "dersom du blir øm, og oppblåst som vet overstimulering så er du gravid". Så denne gangen har jeg virkelig bare kjent etter om jeg blir øm igjen.. :-) Problemet er at jeg tror ikke det var overstimulering men uttaket som gjorde meg øm. :-) Ellers er formen fin bortsett fra trøtthet. Sover vanvittig mye. Og er veldig følsom for tiden.
Ikke så alt for lenge igjen til testdag.. Grugleder meg.

 
uff ja grugledar meg til testing eg og no. Ulidelig spennandes dette desse siste dagane før test! Kor mange egg fekk du på frys forresten? Eg fekk 4 i to røyr. :) Kryssar det eg kan for at me begge sit med positiv test i hendene våre om få dagar! Oæææææææ, spennandes! 
 

Rugedag 12 (01.07.2012 - 3+5): To dager igjen til testdag. Ingen symptomer eller tegn på graviditet eller tr-besøk. Kjenner jeg er negativ i perioder, men plutselig kommer håpet innom. Håper over alt at den er positiv, men vet ikke.
Imorgen på denne tiden vet jeg resultatet - kommer til å teste iløpet av morgendagen.




Håpomspirenosnart: Jeg fikk 3 egg på frys, 2 strå. Håper det blir veldig lenge til jeg skal bruke de. Utrolig leit å lese at tr var kommet allerede. Tenker masse på deg!

 
Kjekt at du tenker på meg! Får håpa du får eit heilt anna utfall no då! Kryssar fingrane for deg!
 

Rugedag 13 (02.07.2012 - 3+6)
Siden svigers ringte igår kveld å sa de kom på besøk i dag tok jeg like gjerne en test igår.
Sto stum å så på testen før det kom noen tårer, for testen lyst GRAVID mot meg.
Kan fremdeles ikke fatte det.
Jeg er faktisk gravid igjen!

Tør ikke slappe helt av ennå, ikke før etter 7-ukers ultralyden.

 
Dette er helt fantastisk... Endelig ble det napp igjen... Gratulerer så mye og gleder meg til å følge med i kulissene
 
Back
Topp