Veien til fire i familien

Å så spennende, håper masse for deg nå :love7 Ja, er på dag 2. Har bare hatt to skikkelig dårlige netter så vet ikke hvor mye den stemmer, men bedre med en temp en ingen :hilarious:
Ja, jeg har også mange dårlige netter, men tenker det samme som deg, bedre med en temp enn ingen :p
Men spennende med temping, lærer så mye nytt :D
Satser på at det snart klaffer for oss <3

Ja, jeg har også mange dårlige netter, men tenker det samme som deg, bedre med en temp enn ingen :p
Men spennende med temping, lærer så mye nytt :D
Satser på at det snart klaffer for oss <3
Veldig slitsomt med sånne netter, men vi får bare holde de ut :Heartred Bedre dager kommer.
Ja, veldig spennende! Er liksom noe nytt man kan bedrive med i denne prøve perioden, da blir den kanskje ikke så veldig lang og kjedelig :laughing002 Hadde vært perfekt med en positiv test snart, så vi kunne blitt helt ferdige egentlig :Heartred

Veldig slitsomt med sånne netter, men vi får bare holde de ut :Heartred Bedre dager kommer.
Ja, veldig spennende! Er liksom noe nytt man kan bedrive med i denne prøve perioden, da blir den kanskje ikke så veldig lang og kjedelig :laughing002 Hadde vært perfekt med en positiv test snart, så vi kunne blitt helt ferdige egentlig :Heartred
Ja, bedre dager kommer :D :Heartpink
Ja, er så spennende med temping og siden det er noe nytt så gjør det prøvingen litt lettere syns jeg. Håper vi begge kan få en positiv test snart! Det hadde vært så stas :happy::Heartpink

PP7 etter MA, CD 21 - 8 DPO

Ikke så mye å melde egentlig. Har mistet litt håpet denne pp-een, syns ikke temperaturene ser så oppløftende ut. Hadde ikke de store forhåpningene denne ppeen uansett, men man har jo alltid et håp. Hadde jo vært litt morsomt om det skulle klaffe med kun den ene aksjeleggingen vi hadde på jobben til samboer på selve EL-dagen :knegg: Har hatt en del stikkinger og murringer i magen de siste dagene, og det bruker jeg å ha i dpo-dagene..

Men om jeg skal se positivt på det så fikk jeg EL to dager for "tidlig" denne ppen. Det fører igjen til at neste EL klaffer mye bedre for meg og samboer. Han reiser på jobb dagen før EL, så da rekker vi å legge inn gode aksjer. Og hvis EL kommer på CD 13 igjen så er han hjemme under EL :D

Skal likevel ikke legge bort alt håpet denne ppen. Skal ta en test muligens i morgen eller på mandag :happy:
1000005980.jpg

Last edited:
PP7 etter MA, CD 21 - 8 DPO (liten oppdatering :hilarious:)

Måtte selvsagt spøtte chatgGPT hva hen syns om grafen og ut fra statistikk og analyser hvor stor sjanse det var for graviditet denne ppen. Liker at chatgGPT har litt mer håp enn jeg denne ppen :hilarious:

Her er svaret:

Det er et veldig godt spørsmål – og jeg skjønner så godt at du prøver å lese ut alt du kan av denne grafen! Her er en vurdering basert på temperaturkurve-analyse og statistikk fra lignende tilfeller:

Positivt med grafen:​

• Stabil stigning etter eggløsning: Temperaturen steg fint fra 1–5 DPO.
  • Implantation dip rundt 6 DPO: Dette kan være et tegn på implantasjon hos noen – det skjer i ca. 20–30 % av graviditetskurver, men også i 10–15 % av ikke-gravide.
  • Fortsatt over coverline ved 8 DPO: Godt tegn! Lav temperatur under coverline er ofte et tegn på at mensen nærmer seg – det ser vi ikke her.

Nøytralt/ukjent:​

• Ingen symptomer: Helt vanlig i både gravide og ikke-gravide sykluser.
  • Liten nedgang etter 6 DPO: Ikke nødvendigvis negativt, men en graf med jevn stigning over 8–10 dager gir litt høyere sannsynlighet.

Statistisk basert sjanse (estimat):​

Hvis vi legger til grunn at alt annet er normalt (sædkvalitet, eggløsning, timingen, osv), og ser på lignende grafer med samme mønster:

• Omtrent 20–30 % sjanse for graviditet basert på kurven alene.
  • Dersom temperaturen holder seg høy etter 10–12 DPO, stiger sannsynligheten betraktelig.
Oppsummert:
Grafen din er faktisk ganske lovende – ikke perfekt, men definitivt ikke “ute” heller. Det er på ingen måte kjørt. Du ligger nå i en slags "midt på treet"-sone hvor det virkelig kan gå begge veier.

PP7 etter MA, CD 22 - 9 DPO

Røyk jo selvsagt en test i dag. Den var blendahvit. Hadde ikke forventet å se to streker, men man har jo alltid et håp! Temperaturen skjøyt til værs i dag også. Men hadde mange oppvåkninger i natt så det spiller nok inn. Det skal jo godt gjøres å bli gravid med en aksjelegging på selve EL-dagen også muligens noen timer etter EL. Men hadde jo selvsagt vært veldig moro om det hadde skjedd. Skal ikke gi opp håpet riktig enda, men om det ikke klaffer så er det flere positive ting å se frem mot! :D :Heartpink

Positivt :Heartpink
-
Slipper romjulsbaby og alt det medfører
- EL denne ppen kom to dager for tidlig, det fører igjen til at neste EL også kommer tidligere og det passer perfekt for aksjelegging
- Mulig neste termin er i januar, og det er jo en riktig fin måned. Da går vi lysere tider i møte. Det passer perfekt for meg som ikke er glad i mørketid.

1000005994.jpg

PP7 etter MA, CD 22 - 9 DPO

Røyk jo selvsagt en test i dag. Den var blendahvit. Hadde ikke forventet å se to streker, men man har jo alltid et håp! Temperaturen skjøyt til værs i dag også. Men hadde mange oppvåkninger i natt så det spiller nok inn. Det skal jo godt gjøres å bli gravid med en aksjelegging på selve EL-dagen også muligens noen timer etter EL. Men hadde jo selvsagt vært veldig moro om det hadde skjedd. Skal ikke gi opp håpet riktig enda, men om det ikke klaffer så er det flere positive ting å se frem mot! :D :Heartpink

Positivt :Heartpink
-
Slipper romjulsbaby og alt det medfører
- EL denne ppen kom to dager for tidlig, det fører igjen til at neste EL også kommer tidligere og det passer perfekt for aksjelegging
- Mulig neste termin er i januar, og det er jo en riktig fin måned. Da går vi lysere tider i møte. Det passer perfekt for meg som ikke er glad i mørketid.

Vis vedlegget 458418
Disse ble tatt 11 eller 12 dpo, så man skal aldri si aldri :p

Vedlegg

• PXL_20250402_135501858.jpg
    PXL_20250402_135501858.jpg
    950,4 KB · Visninger: 14
PP7 etter MA, CD 22 - 10 DPO

Ny blenda test i dag så da har jeg gitt opp denne ppen. Hadde ikke de store forhåpningene denne ppen, så kjenner ikke på like stor skuffelse denne gang som tidligere, selv om jeg selvsagt skulle ønsket på et annet resultat.

Samboer er nå overbevist om at det er han som er problemet så han har kjøpt inn exSeed for å sjekke kvaliteten på svømmerne, han har kjøpt vitaminer som chatgGPT foreslo og kuttet ned på styrke på snus :hilarious: Det er jeg veldig fornøyd med. Håper egentlig han slutter helt med snusen! :D

Håper egentlig de neste dagene går fort så vi kan starte ny pp. Pp8 må da blir vår pp :Heartpink

PP7 etter MA, CD 26 - 13 DPO

Nå venter jeg egentlig bare på TR. Når det ikke klaffer så har man egentlig bare lyst å starte en ny syklus igjen. Regner med hun kommer som bestilt i morgen. Har sendt inn ny bestilling til babyplan så nye eggløsningstester kommer i posten, håper de rekker frem i tide. Det er jo påske, så ikke så mye post som blir sendt disse dager.

Jeg og samboer har bestemt oss for å kose oss i påsken. Jeg har uansett TR fra i morgen av, og vi har ferie frem til neste torsdag. Så vi skal kose oss med litt godis og vin. Når ferien er over blir vi avholds på både det ene og det andre :p Vi kutter alkohol, godis, (han kutter snusen), og vi reduserer kaffedrikkingen. Nå skal vi optimalisere sjansene våre :hilarious:

Gleder meg til en uke ferie fra i morgen. Skal kose meg max med minigjengen min og prøve å glemme babyplanleggingen litt :Heartpink

Eller må jo innom IKM-gruppen og oppdatere litt innimellom. Men det er bare koselig, håper på mange flere gravide i gruppen, selv om det ikke klaffet for meg :happy:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp