PP8 etter MA, CD 5
Tenk at jeg er kommet til PP8 etter MA. Da jeg mistet i MA hadde jag aldri i livet trodd jeg skulle sitte her i månedskifte april-mai og enda ikke være gravid. Jeg motiverte meg gjennom de første ppene om at det kom til å klaffe snart, nå kjenner jeg det er vanskeligere å motivere meg med de ordene. Det tar på at det skal drøye sånn. Det er så mange rundt meg som deler nyheter om at de er gravide på nytt og hver gang blir jeg minnet på at vi sliter meg å få det til å klaffe. Det hjelper virkelig ikke at vi er på ferie hos svigers som hele tiden spør om vi ikke skal produsere nummer to. De vet ikke at vi mistet i fjor. Jeg har bedt samboer si det, men han vill ikke...... føler han er redd for å dele det, men det hadde i allefall vært lettere for meg. Da hadde de sikkert spart seg for en god del kommentarer.
Kan ikke gjøre noe annet enn å håpe at pp8 et vår PP, og at nå skal det endelig klaffe

Forventet eggløsning er fredag 02. Mai, men har på følelsen at den kommer to dager senere, så vi får se. Samboer er hjemme frem til eggløsning, så vi får iallefall lagt gode aksjer. ChatgGPT har laget en skikkelig oppskrift for oss som vi tenker å prøve

Skader jo ikke
Eller gleder jeg meg til hverdag igjen. Flere dager hos svigers tar også på. Men på fredag starter hverdagen igjen, det skal bli godt!