Veien til fire i familien

Å så spennende, håper masse for deg nå :love7 Ja, er på dag 2. Har bare hatt to skikkelig dårlige netter så vet ikke hvor mye den stemmer, men bedre med en temp en ingen :hilarious:
Ja, jeg har også mange dårlige netter, men tenker det samme som deg, bedre med en temp enn ingen :p
Men spennende med temping, lærer så mye nytt :D
Satser på at det snart klaffer for oss <3

Ja, jeg har også mange dårlige netter, men tenker det samme som deg, bedre med en temp enn ingen :p
Men spennende med temping, lærer så mye nytt :D
Satser på at det snart klaffer for oss <3
Veldig slitsomt med sånne netter, men vi får bare holde de ut :Heartred Bedre dager kommer.
Ja, veldig spennende! Er liksom noe nytt man kan bedrive med i denne prøve perioden, da blir den kanskje ikke så veldig lang og kjedelig :laughing002 Hadde vært perfekt med en positiv test snart, så vi kunne blitt helt ferdige egentlig :Heartred

Veldig slitsomt med sånne netter, men vi får bare holde de ut :Heartred Bedre dager kommer.
Ja, veldig spennende! Er liksom noe nytt man kan bedrive med i denne prøve perioden, da blir den kanskje ikke så veldig lang og kjedelig :laughing002 Hadde vært perfekt med en positiv test snart, så vi kunne blitt helt ferdige egentlig :Heartred
Ja, bedre dager kommer :D :Heartpink
Ja, er så spennende med temping og siden det er noe nytt så gjør det prøvingen litt lettere syns jeg. Håper vi begge kan få en positiv test snart! Det hadde vært så stas :happy::Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp