Veien til førerkortet motivasjonstråd :-)

Har kjørt litt I julen men ikke nok. Har fullført grunnkurset da og teorien så nå er det full fokus på å bli venn med clutchen og mengdetrenig.

Håper alle er med på å ønske meg lykke til i morgen tidlig. 09:25 starter mitt første forsøk på å ta oppkjøringen. Gruer meg. :(

Håper alle er med på å ønske meg lykke til i morgen tidlig. 09:25 starter mitt første forsøk på å ta oppkjøringen. Gruer meg. :(
Masse lykke til!! Skal tenke på deg. Håper det går veien :)

Lykke til!

Masse lykke til! Ta det med ro så går det nok fint :) Og gjør det ikke det, så er ikke det noen skam heller. Jeg måtte til pers 3 ganger ;)

Håper det gikk bra! Det er alltid skummelt når noen skal vurdere deg. Enten det er bilkjøring, praksis, eksamen osv. Hvis det ikke gikk er det bare å prøve igjen

Er så spent nå!!

Gratulerer!

Jeg øver stadig men begynner sakte men sikkert å plukke av meg småfeilene.

Heldig du er! Savnet er sterkt, men med minien på slep har øvingen min vært laber.
Det skjønner jeg. Da får du bare øve så mye du kan, og når det passer bedre får du snike til deg kjøretimene og det som er obligatorisk. :)

Det skjønner jeg. Da får du bare øve så mye du kan, og når det passer bedre får du snike til deg kjøretimene og det som er obligatorisk. :)
Jeg skal øve mye nå når mannen har perm. Han har 50% og jeg skal jobbe 30% med hovedvekten på helgen. Da får jeg mange anledninger til å øve spesielt nå som det blir bedre lysforhold.

Jeg må enda ta teorien :o

Jeg anbefaler teoritentamen.no med beståttgaranti. Betalte noen hundrelapper og stod med glans etter 30 dager med øving litt nå og da.
Har hatt den :) men har måttet sette det på sidelinjen og heller ta meg av sønnen min da energien ikke rekker til begge for tiden :/ men skal nok ta den :)

Sukk den lappen altså. Nå begynner det å virkelig friste med automat lappen for å kunne kjøre til og fra jobb. Noen kloke ord for å holde ut til manuell? Eller heller ta den senere og ta automat nå? Kan si at jeg blir å kjøre automat til jobb mens vi har en manuell kjørt SUV (som jeg egentlig syns er litt stor) som jeg kan kjøre med.

Sukk den lappen altså. Nå begynner det å virkelig friste med automat lappen for å kunne kjøre til og fra jobb. Noen kloke ord for å holde ut til manuell? Eller heller ta den senere og ta automat nå? Kan si at jeg blir å kjøre automat til jobb mens vi har en manuell kjørt SUV (som jeg egentlig syns er litt stor) som jeg kan kjøre med.
Jeg hadde nok gått for automat men for din del så bør du jo ta manuell så du får kjørt SUV-en med en gang, evt ta automat og sette på en L hver gang du kjører den.
Jeg skal ta automat selv, må bare ta teorien altså. Bah!

Back
Topp