Veien til førerkortet motivasjonstråd :-)

Er det ikke mulig å få sånt tilrettelagt kanskje? Eller er det stress?
Så vidt jeg vet er muntlig teoriprøve den eneste måten man kan få det tilrettelagt. Det blir igjen et problem for meg, siden jeg har sosial angst. :p

Hehe så bra :D det er kanskje veien å gå haha. Si ifra hvis metoden din funker :D
Det skal jeg gjøre! Fant frem teori-boken igjen også, så nå skal jeg prøve og få tid til å lese litt innimellom. :)

Så vidt jeg vet er muntlig teoriprøve den eneste måten man kan få det tilrettelagt. Det blir igjen et problem for meg, siden jeg har sosial angst. :p
Ah, pest eller kolera :P

Jeg har såvidt begynt å øvelseskjøre nå og det er bare sykt skummelt!! Føler at jeg aaaaldri kommer til å venne meg til å kjøre. Hehe! Har dere kjøpt sånn pakke på kjøreskole eller betaler dere fortløpende for timer? Og når er det vanlig å ta teorien egentlig?

Tror det er bare muntlig som er alternativet ja. Kjipern!!! Får håpe appene hjelper deg til å bestå!!

Jeg har såvidt begynt å øvelseskjøre nå og det er bare sykt skummelt!! Føler at jeg aaaaldri kommer til å venne meg til å kjøre. Hehe! Har dere kjøpt sånn pakke på kjøreskole eller betaler dere fortløpende for timer? Og når er det vanlig å ta teorien egentlig?
Man kan jo ta teoriprøven når som helst, så det ville jeg gjort så fort som mulig. Er den unnagjort, så er det bare kjøringen igjen. :)

Jeg kjøpte sånn pakke først, men nå bare kjører jeg. Teorien tar man når man føler for det (før oppkjøringen :P ) men jeg angrer på at jeg ikke tok den tidligerez

I dag skal jeg ta glattkjøringen. Det gruer jeg meg veldig til, men det skal bli godt å få det gjort.

I dag skal jeg ta glattkjøringen. Det gruer jeg meg veldig til, men det skal bli godt å få det gjort.
Hvordan gikk det? Jeg husker at jeg gruet meg veldig, men så var det dødsgøy :D

Jeg synes glattkjøringsbanen er noe av det værste jeg har vært med på jeg :( Var så redd, skalv og grein også var kjørelæreren min en drittsekk, dro i rattet og tråkka på pedalene for å få bilen til å snurre unødvendig mye. Og sovna faktisk til slutt mens vi holdt på også.. Håper det gikk bedre med deg Rayne :P

Jeg synes glattkjøringsbanen er noe av det værste jeg har vært med på jeg :( Var så redd, skalv og grein også var kjørelæreren min en drittsekk, dro i rattet og tråkka på pedalene for å få bilen til å snurre unødvendig mye. Og sovna faktisk til slutt mens vi holdt på også.. Håper det gikk bedre med deg Rayne :P
Uff da :/ hva slags lærer er det :o håper Rayne hadde det bedre, ja. Antar at vi har kjørt på samme bane. Får håpe hun likte den :)

Hvordan gikk det? Jeg husker at jeg gruet meg veldig, men så var det dødsgøy :D
Det gikk ganske greit. Jeg var dødstrøtt på grunn av litt tvister hjemme, men jeg klarte meg fint. Det er jo ikke så veldig realistisk, men det var greit å få kjenne på det å kunne gjenvinne kontroll over bilen når det var glatt.
Jeanette, det hørtes helt forferdelig ut... Har du klagd til kjøreskolen? For det burde du virkelig. Læreren skal jo ta hensyn til deg... :-/

Det gikk ganske greit. Jeg var dødstrøtt på grunn av litt tvister hjemme, men jeg klarte meg fint. Det er jo ikke så veldig realistisk, men det var greit å få kjenne på det å kunne gjenvinne kontroll over bilen når det var glatt.
Jeanette, det hørtes helt forferdelig ut... Har du klagd til kjøreskolen? For det burde du virkelig. Læreren skal jo ta hensyn til deg... :-/

Burde ha klaget, men gjorde det ikke. Var litt vanskelig i og med at kjørelæreren var faren til en venn av meg, og var en stille, sjenert 17 åring. Og nå er det jo over 4 år siden.

12 januar skal jeg melde meg opp til oppkjøringen. Det blir moro. :)

Lykke til :) jeg har fortsatt ikke tatt teorien :D
Det kan være at du ikke har like bråttom som meg. Dere bor tross alt veldig sentralt og fint, mens vi bor et sted der det går tog én gang i timen. :p

Det kan være at du ikke har like bråttom som meg. Dere bor tross alt veldig sentralt og fint, mens vi bor et sted der det går tog én gang i timen. :p
Hehe ja, sant det. Jeg forstår deg godt altså :) tenk så fri du kommer til å føle deg :D

Back
Topp