TakkHuff, skjønner det må være veldig frustrerende med lange sykluser og å ikke vite når EL er
Lykke til med legetime, håper du får god hjelp videre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHuff, skjønner det må være veldig frustrerende med lange sykluser og å ikke vite når EL er
Lykke til med legetime, håper du får god hjelp videre!
7dpo er for tidlig ja! Jeg hadde negativ test 9 dpo, så utslag 11dpo. Positiv digital 12dpo. Lett å si, vanskelig å gjennomføre - spar testene til du er nærmere ikm. Men en dypper må dyppe! Krysser fingrene for deg!7dpo
Helt svake kilinger/stikninger i livmor i dag. Det er ikke på samme side hver gang. Kjenner det mest på venstre siden akkurat nå. Mer mot høyre tidligere. Så det stammer nok bare fra vanlig pms. Tok en test i dag (jaa alt for tidlig jeg vet!) den hadde strek, helt svaaaak svak svak. Regner det som skygge. Men greit å vite at jeg får skygge på de, så slipper jeg tenke så mye over det senere
Haha ja Takk7dpo er for tidlig ja! Jeg hadde negativ test 9 dpo, så utslag 11dpo. Positiv digital 12dpo. Lett å si, vanskelig å gjennomføre - spar testene til du er nærmere ikm. Men en dypper må dyppe! Krysser fingrene for deg!
Denne ser jeg også! Veldig tidlig enda, krysser fingrene for at du får mer og mer tydelig strekFikk denne i dag. Her trenger jeg ikke legge godviljen til å se noe. Men skygge eller babystrek? Må jo være et godt tegn at den blir sterkere
Åå jeg tror babystrek!! Den ligner veeeldig på min 9 dpo, ta ny i kveld eller i ettermiddag!!9dpo
Fikk denne i dag. Her trenger jeg ikke legge godviljen til å se noe. Men skygge eller babystrek? Må jo være et godt tegn at den blir sterkere
Ja veldig tidlig! Men spennende er det!9dpo
Denne ser jeg også! Veldig tidlig enda, krysser fingrene for at du får mer og mer tydelig strek
Hvisker et forsiktig gratulerer
Jeg tror jo det jeg også, men samtidig så blir man jo så obs på skyggestreker og kjemisk osv etter å ha prøvd en stund, og mistet. Men ja blir flere testerÅå jeg tror babystrek!! Den ligner veeeldig på min 9 dpo, ta ny i kveld eller i ettermiddag!!
Ja det skjønner jeg veldig godt! Jeg skal følge med og regner med jeg kan gratulere deg helt sikkert i løpet av dagen!Jeg tror jo det jeg også, men samtidig så blir man jo så obs på skyggestreker og kjemisk osv etter å ha prøvd en stund, og mistet. Men ja blir flere tester
Håper detJa det skjønner jeg veldig godt! Jeg skal følge med og regner med jeg kan gratulere deg helt sikkert i løpet av dagen!