Veien mot ny spire ❤️

CD 14 og eggløsningssmerter, men negativ test! Er så kjedelig at pergo utsetter EL!! :o Ville ellers fått positiv i dag...

1dpo.
Øm og murrer nedentil som helt fra før EL. Når jeg "presser" forsiktig, som man skal på do, er det skikkelig ømt og direkte ubehagelig.

Last edited:
3 dpo
Murrer og øm (milde menssmerter) i livmor/eggstokk området..

Last edited:
4 dpo. Mensmurringer
Hodeverk i pannen over/på øynene. Skikkelig vindt i tinningen. Som migrene :o

Last edited:
5 dpo. Enda uggen i kroppen og ør i hodet etter migrenen i går. Ellers enormt mye ubehag i livmorområdet og en god del til venstre side... Stråler noe ned i venusberget samt venstre lysk.. Veldig ubehagelig der nede når jeg hoster, stikk og trykk!

Last edited:
6 dpo
Nålestikk i venstre side + lysk og småømme nippler. Ellers de vanlige mensmurringene, til tider ganske vonde kramper...

Edit: kun venstre nippel :P Også enorme mengder luft i magen i kveld

Last edited:
Krysser fingrene for deg!! Har fulgt deg en stund uten å skrive noe :-)

7 dpo
Digg å slippe testetøsa løs, men haaallo, så altfor tidlig :P
ImageUploadedByBV Forum1472712094.801860.jpg

Ellers ikke noe særlig øm nippel i dag. Litt "varme" på en måte kanskje :P
Mensmurringer er gått fra svake til sterke i kveld. Minner meg om svake abortsmerter.. Er så lei v å hele tiden ha vondt!

Henvist til gyn i dag. Kjenner det blir godt å finne ut hva som er "galt", eller hva vi kan gjøre for å bli gravide!

Last edited:
8dpo
Jadda, har en først tatt første testen er det bare å kjøre på :P
ImageUploadedByBV Forum1472799958.373454.jpg
Dagen starter med svake murringer/følelse av å være veldig sliten i livmora, støl?. Håper det gir seg med det!
Senere på dagen/kvelden: mer vonde menssmerter. Eller, merkelig ondt på en måte. Samtidig masse luft som bare mååå ut. Føler det stikker/brenner noe i nipplene.. Klør på en måte.
Dunker/stikker veldig rett over venusberget.

Last edited:
Back
Topp