Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Det håper jeg også. Kjedelig å vente på den
 
Det er så varmt at jeg satte meg ut i vinden på campingen :banghead:
Ikke sjans å sove i hytta... Men godt med litt vind også. Dro hjemmefra fra 30 grader og tenkte at langt nord i Trøndelag måtte det være litt kjøligere. Men vi fant været her Tok det med oss... 33 grader i skyggen :woot:

Men nå er det meldt ned til 16 grader hjemme og opptil 23. Så får litt nedkjøling og regn. Det blir godt for naturen og jordene hjemme det.
 
Hjemme! :)
Men ingen mensen... Det bekymrer meg... :wacky:
For jeg må jo få den snart, ellers går jo opplegget til helve…..:oops::shifty:
Dag 35 i dag... :sorry:
 
Tok en på tirsdag eller onsdag, husker ikke helt når :sorry:
Vært på ferie siden onsdag morgen, så gått litt i surr:oops:

Livmortappen er veldig myk og åpen. Pleier å være det rett før mensen, så jeg håper :smiley-angelic001 (Ber til mensguden)
 
Testen kan fungere på Blendahvit reklame :rolleyes:
Men mensen må komme nå snart. Dette er kjedelig...:yuck:
 
Håper mensen kommer snart! Haha, måtte le av «å be til mensguden»:hilarious: synes du fortjener å bli hørt nå altså!
 
Ikke rart jeg ikke er personlig kristen, når selv ikke mensguden hører mine bønner :sorry: :rolleyes:
Hvem ønsker seg mensen liksom.... JOOOO! JEG! :woot::sorry:

Om dette ødelegger opplegget mitt, så går jeg herved til streik mot egen kropp...:rolleyes::meh:
 
Oppe på det ene soverommet, som er gjesterom/bibliotek, ligger det tre stappfulle kasser med babytøy og en sånn her en:

xlarge.jpg

Tenk om den kan brukes en gang i løpet av neste år :dummy::dummy1:
Det hadde vært noe det. Stooore drømmer :love7

Kjøpte den like etter jul en gang. Den var satt ned ganske mye, fra 1100 til 550 kr, så klarte ikke å la være:oops::rolleyes:
Så nå ligger den der, og holder to sengesett, to vognsengesett, en TrippTrapp gammeldags bøyle og masse klær med selskap under senga... :rolleyes:
Planen er å få pussa opp det, som forhåpentligvis, skal bli babyrom, få skrudd opp den kjøpte, hvite kommoden, og få noe inn i den. Og få plass til noe anna under senga der inne...:angelic:

Veldig spennende tid foran meg kjenner jeg. Mange sommerfugler i magen om dagen...
Spennende :D Gøy med tilbud, men kjenner dessverre til den der " alt er klart" leeeenge før babyen er her. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stått og drømt foran sprinkelsengen som vi arvet, som ikke ble tatt i bruk før etter 4 år! Så vet ikke helt hva jeg vil med dette annet enn å si at jeg føler med deg :)
 
Jeg har ting som er 11 år gamle i samlinga mi, som har venta tålmodig, nedlagt i bokser, i seks forskjellige hjem. Så vippestolen er ikke så gammel :rolleyes: Gikk på to smeller istad også, så nå er det to pakker på vei. Ei stellematte med Mummi på og ei pakke med noen veldig søte gulpekluter og siklesmekker :sorry:

Seng har jeg klart å holde meg unna enda, men stadig innom å ser på dem.

Men nå er barnerommet begynt på. Jeg har trua, så kaller det barnerom jeg... :dummy:
:dummy1:
Også får jeg heller ta nederlaget når den tida kommer.
 
Dag 37, fortsatt ingen mens... :wideyed::eek:
Nå som jeg trenger den mest... Hadde skikkelig menskrampevondt på onsdagen. Håper ikke det var eggløsninga som kom da...
For da blir mensen veldig, veldig sein, og det kan gå ut over uke 39... :sorry:
 
38033437_10155386002932102_6551595292876079104_n.jpg


Prosjekt barnerom er på gang. Jeg pusser ned gammel lakk og småsår :smug:
Også få lakka det i en litt mørkere farge. Også få vegga i en ny, nøytral farge. Så blir det så bra.
Hadde egentlig bestemt meg for grå harmoni, men blitt usikker... Synes Valnøtt er fin også. Er ett lite rom, så litt redd for at Valnøtt kan bli for mørk, og at Grå Harmoni da er best. Men gulvet først, og to lag med grunning tak og vegger først. Så nok av tid til å tenke på... :angelic:
 
Blir sikkert veldig bra, og ikke minst godt når dere blir ferdig [emoji4]
 
Det er utrolig moro :) Driver å maler i gangen utenfor. Men tenkte jeg setter det på vent til gulvet er ferdig olja og lakkert, så har jeg noe å pusle med i karantene tida på tørkinga :D

Ser for meg hvor koselig rom det blir, med seng, stol, kommode, skap og ei lita bokhylle. Blir så fint og perfekt lite rom :angelic:
 
Jeg har så lyst til å dele bilder av rommet og tanker og planer...
Men samtidig vil jeg være litt anonym... :confused::oops:

Så får vi se, litt i skapet enda... :angelic::sorry:
 
Hmmm, jeg sitter her å vurderer å teste den nyinnkjøpte stavmikseren (den gamle hadde så svak motor så den brant av sånn plutselig her sist bruk) og lage noe så uvanlig som brenneslesuppe. Det har jeg ikke laga alene før og det var godt sist.
Kanskje en spennende lunsj i dag :)

Sånn ellers så har ikke mensen kommet enda. Fortsatt ganske redd for at eggløsninga kom først forrige onsdag, så da går jeg sikkert uten ei ukes tid til :confused:
Så da er jeg litt på utur med tanke på planen utover. For om den kommer om en måned, og om jeg skal begynne på spray to uker før sprøyter. Da har jeg dårlig tid :sorry:
 
Hmm, eller har Riksen tatt høyde for sånn surrete kropp tru...:oops:
For jeg ser på kalenderen.

Egguttak blir mellom mandag 24.og søndag 30.september
Sprøytestart mellom 10. og 16. september

Og om sprayen skal startes på dag 20 cirka. Så kan jeg få mensen ganske seint uten at det går utover datoen.
Om jeg tenker riktig :oops: Eller seint og seint, da går det akkurat neste onsdag om jeg skal ha minst 14 dager på spray før sprøyter. Og da er mandagen i ukene brukt, så har jo slingringsmonn på ukene også. Så har kanskje til fredag neste uke da.
Da kan jeg puste ut litt til... :sorry:
Dritt kropp, dritt mens :shifty:
 
Hmm, eller har Riksen tatt høyde for sånn surrete kropp tru...:oops:
For jeg ser på kalenderen.

Egguttak blir mellom mandag 24.og søndag 30.september
Sprøytestart mellom 10. og 16. september

Og om sprayen skal startes på dag 20 cirka. Så kan jeg få mensen ganske seint uten at det går utover datoen.
Om jeg tenker riktig :oops: Eller seint og seint, da går det akkurat neste onsdag om jeg skal ha minst 14 dager på spray før sprøyter. Og da er mandagen i ukene brukt, så har jo slingringsmonn på ukene også. Så har kanskje til fredag neste uke da.
Da kan jeg puste ut litt til... :sorry:
Dritt kropp, dritt mens :shifty:

De pleier å ta høyde for at noen må flyttes pga uregelmessig syklus, feil respons på stimulering (trenger lenger tid på spray eller sprøyter) osv. Så selv om man har fått en omtrentlig plan kan man ende med uttak en helt annen uke til slutt. Det pleier å gå bra når man har holdt av plass, da får man vanligvis plassen sin selv om det blir en annen uke enn først planlagt. :)
 
Ja, jeg regna med det. At jeg ikke havner bakerst i køen :)
Men har ikke bestilt oss overnatting til en lenge planlagt tur, flyet er betalt. Fordi det kræsjer med sprøyter og kontroll:rolleyes:
Så kjenner det er litt dumt om det blir forskyvet, men da kan jeg rekke og få med meg alt. Men best å holde seg hjemme under sprøyter også.

Men jeg har vært så innstilt på uke 39 og september. Men tar ting som det kommer. Får ikke gjort noe anna med at kroppen ikke gjør som den vil :shifty:
Jeg har PCOS, så de er redde for overstimulering, så blir nok hyppige kontroller og lavdose med hormoner.

Synes mensen kan komme nå jeg...
 
Back
Topp