Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt en test?Hjemme!
Men ingen mensen... Det bekymrer meg...
For jeg må jo få den snart, ellers går jo opplegget til helve…..
Dag 35 i dag...
Spennende Gøy med tilbud, men kjenner dessverre til den der " alt er klart" leeeenge før babyen er her. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stått og drømt foran sprinkelsengen som vi arvet, som ikke ble tatt i bruk før etter 4 år! Så vet ikke helt hva jeg vil med dette annet enn å si at jeg føler med degOppe på det ene soverommet, som er gjesterom/bibliotek, ligger det tre stappfulle kasser med babytøy og en sånn her en:
Tenk om den kan brukes en gang i løpet av neste år
Det hadde vært noe det. Stooore drømmer
Kjøpte den like etter jul en gang. Den var satt ned ganske mye, fra 1100 til 550 kr, så klarte ikke å la være
Så nå ligger den der, og holder to sengesett, to vognsengesett, en TrippTrapp gammeldags bøyle og masse klær med selskap under senga...
Planen er å få pussa opp det, som forhåpentligvis, skal bli babyrom, få skrudd opp den kjøpte, hvite kommoden, og få noe inn i den. Og få plass til noe anna under senga der inne...
Veldig spennende tid foran meg kjenner jeg. Mange sommerfugler i magen om dagen...
Hmm, eller har Riksen tatt høyde for sånn surrete kropp tru...
For jeg ser på kalenderen.
Egguttak blir mellom mandag 24.og søndag 30.september
Sprøytestart mellom 10. og 16. september
Og om sprayen skal startes på dag 20 cirka. Så kan jeg få mensen ganske seint uten at det går utover datoen.
Om jeg tenker riktig Eller seint og seint, da går det akkurat neste onsdag om jeg skal ha minst 14 dager på spray før sprøyter. Og da er mandagen i ukene brukt, så har jo slingringsmonn på ukene også. Så har kanskje til fredag neste uke da.
Da kan jeg puste ut litt til...
Dritt kropp, dritt mens