Jeg har ombestemt meg for veggfargen
Falt for Valmuefro istedenfor Grå Harmoni. Tror det blir ett fint rom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt fire dager (2-4 timer dagen) på å pusse det ned. For å bevare furugulvet. Skal olje det brunt, også lakke to lag oppå med blank lakk. Så det tåler barn
Også male taket og lister Eggehvit og veggfargen Valmuefrø tror jeg. Falt for den fargen. Litt redd den kan bli mørk, men håper det går.
Også sikler jeg noe veldig på Maria Bjørnelampe, og den er på salg nå
Er samboeres gutterom dette her, koselig tanke
Jeg fikk den stempla og alt, så den er nok spesifisert
Men jeg måtte innom igjen. Ikke så god på det å huske kvitteringer
Tenkte å finne en konvolutt, skrive på, og legge (på en lur plass) for å samle alt i.
Det hørtes veldig fint ut![emoji2] Valmuefrø så nydelig ut, og er sikkert veldig fin til duse babyfarger også[emoji7]
Det har jeg også gjort, ellers hadde jeg ikke hatt sjangs å holde oversikt over dem. Vi er straks passert 17 000 nå, bare med 3 forsøk med lavdose hormonstimulering (ikke IVF), så jeg er veldig glad man får refundert resten[emoji28]
Det er sant. Bare jeg som er altfor utålmodig. Har tre uker til sprøytestart og synes DET er lenge[emoji85]Jupp Men er snakk om bare en brøkdel av det jeg har venta til sammen.
Så jeg skal nok overleve
Men blir nok kanskje forskyvet litt.
Det er sant. Bare jeg som er altfor utålmodig. Har tre uker til sprøytestart og synes DET er lenge[emoji85]
Ja, det er jo ikke lenge igjen sånnsett[emoji4]Etter 11 år er jeg bare glad for å være i gang jeg
Men joda, er utålmodig jeg også, prøver å puste med magen
Er det ikke inne på avatar på innstillinger?Du... Du vet ikke åssen jeg endrer profilbilde? Hahaha
Først tenkte jeg at selvtegna vil være moro, menv et ikke heeelt lenger
Men skiller meg ut da
Når jeg går inn via nettleser og trykker på navnet mitt øverst står det avatar. Men jeg bruker nettleser på mobil. Mulig den er lik på PC.Hmmm, finner ikke avatar, men får lete litt til, jeg er nok litt blind
Også får jeg feilmelding om jeg klikker på bildet, så kanskje det ikke fungerer i dag