Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på dag 31 nå, så alt fra for noen dager siden, til... År
Rekorden er over to år uten. Men vært ganske bra regelmessig nå, fra 19 til 40 og noe.
Så håper den er her innen ei ukes tid. Blir det på mer enn 40 så ødelegger det opplegget på Riksen
Ja, må nok bli skiboks her og gitt[emoji28]Her har jeg ikke ofra bilen en tanke, utenom at samboeren har en SUV med lite bagasjeplass...
Da brødra var små hadde vi en tung Brio vogn og ei sportsvogn, var rimelig fult i bagasjen på stasjonsvogna da. På ferier hadde vi bagasjen i skiboks for å få med alt
Spørs om det blir ei lettere vogn i bilen, men er så forelska i Emmaljunga, og særlig Edgen
Vært det i over 10 år, så skal ha en sånn.
Har du sett på Bugaboo? Jeg har bestemt at vi skal ha Bugaboo Fox. Enkel, lett, tar liten plass og man kan mikse og trikse med ekstrautstyr og farger [emoji16][emoji7]
Ja, må nok bli skiboks her og gitt[emoji28]
Takk for og få meg til og se på barnevogner
Jeg likte den bugaboo fox, den ville jeg og hatt
Fin de og ja
Det understellet var det jeg ville ha, og tekstilen i svart.
Men nå har de tatt bort understellet. Men skal ha fire like store hjul.
Men det ordner seg, er ikke så dumt det Classic Chrome heller. Men mye finere med helsvart understell.
Hvor langt ut i syklusen er du nå da?Nå må mensen snart bestemme seg for å komme
Ellers ødelegger den opplegget på Riksen