Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Har du fått svar på blodprøven din ennå? 2 dager siden du tok den nå? :)
Veldig fin test i dag/natt da:happy:
 
Ja. Den var veldig fin. Men hadde flere sånne, og sterkere sist. Så jubler ikke enda.
Da jubler jeg litt for deg, nydelig test. Måtte dette gi dere babydrømmen :love7
 
Har du fått svar på blodprøven din ennå? 2 dager siden du tok den nå? :)
Veldig fin test i dag/natt da:happy:

Det er 2-4 dager, siden postgangen er 2 dager alene. Så har ikke ringt enda. Dumt å sitte en time i kø i telefon for å så få vite at det ikke har kommet. Men vet det er positivt, så ikke så spennende å ringe heller.
 
Da jubler jeg litt for deg, nydelig test. Måtte dette gi dere babydrømmen :love7
Jeg hadde enda sterkere før det snudde sist. Så det gjenstår å se om det går denne gangen.
Har en kropp som liker å støte ut, så håper det beste. Men vet ikke om jeg stoler på den.
 
Jeg er 4+2 i dag, og det var da jeg begynte å blø på fersk forsøket.
Så delsteg 2 er ferdig i dag. Delsteg 1 var positiv test.
 
Jeg hadde enda sterkere før det snudde sist. Så det gjenstår å se om det går denne gangen.
Har en kropp som liker å støte ut, så håper det beste. Men vet ikke om jeg stoler på den.
Vet hvordan det er, skrekken blir nok ikke borte med det første:Heartbigred
Men jeg håper dette er gullspiren:love7
 
Vet hvordan det er, skrekken blir nok ikke borte med det første:Heartbigred
Men jeg håper dette er gullspiren:love7
Det er så dritt å få fine tester også bare støter kroppen det ut, håper det går denne gangen. Men ikke godt å vite.
 
Halvannen time siden sist tur.
Da kasta jeg ut glasset og fikk error.
Så måtte vente.

Men se
 

Vedlegg

  • _20191212_153913~2.JPG
    _20191212_153913~2.JPG
    33,2 KB · Visninger: 137
Gratulerer så mye :)
 
Håper å se 3+ om ei ukes tid. Det har jeg aldri sett før.
Takk! Men jeg senker ikke skuldra, for jeg har sett 2-3 før.
Forstår deg godt ❤️ Mistet 3 ganger selv. Håper det nå er en liten terminspire du har ❤️
 
Forstår deg godt ❤️ Mistet 3 ganger selv. Håper det nå er en liten terminspire du har ❤️
Mista tre på to år og to før det. Første i 2012.
Men veldig tidlig. Men én dag av gangen. Også får vi se.
 
Håper å se 3+ om ei ukes tid. Det har jeg aldri sett før.
Takk! Men jeg senker ikke skuldra, for jeg har sett 2-3 før.
Jeg har vært gravid 13 ganger siden vi begynte å prøve, og aldri fått 3+.
Selv om vi kom til uke 9.
Så ser den med 3+, den er viktig.
 
Jeg har vært gravid 13 ganger siden vi begynte å prøve, og aldri fått 3+.
Selv om vi kom til uke 9.
Så ser den med 3+, den er viktig.
Det var mange ganger det. Jeg har prøvd i 13 år snart, men hjalp ikke så godt at det viste seg at han første jeg prøvde med var ganske lite fruktbar.

Jeg har heller ikke fått 3+, mista for tidlig for det sist. Men 2-3 fikk jeg.
 
Jeg våkna i natt også, men veldig vondt på sidene i magen.
Det gir seg etter å ha sittet oppreist en stund. Det føles ut som om eggstokka protesterer.
Og det er skikkelig vondt. Men heldigvis gir det seg fort når jeg kommer i oppreist stilling.

Vurderer å ringe Riksen og høre om de har fått svar i dag, og fortelle litt om vondtet samtidig.
 
Jeg våkna i natt også, men veldig vondt på sidene i magen.
Det gir seg etter å ha sittet oppreist en stund. Det føles ut som om eggstokka protesterer.
Og det er skikkelig vondt. Men heldigvis gir det seg fort når jeg kommer i oppreist stilling.

Vurderer å ringe Riksen og høre om de har fått svar i dag, og fortelle litt om vondtet samtidig.
Uff, ikke godt å være overstimulert :(

Høres ut som en god plan, kan jo hende at det kan være greit med en sjekk også om du kjenner formen er litt dalende å tenker jeg?
 
Back
Topp