Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Oppsummering:

VictoriaH, EL 23.8, IKM 6.9, inseminasjon Porsgrunn

Ah.. Kjenner det stikker litt når januar 2017 damene er på OUL, mens vi fortsatt må prøve og sliter med å bli gravide. OUL av min lille januarspire skulle jeg vel egentlig hatt rundt denne tiden, i stedenfor venter jeg på kontroll ultralyd av follikler imorgen.. :( Kjenner januar, som juni, blir en hard måned om vi ikke er blitt gravide innen den tid...

I know the feeling :( skulle selv vært på oul nå...
Håper det sitter en ny spire snart <3 klem

Oi, her skjer det ting! Så godt å se dere har gode muligheter for spire denne måneden:)
Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!

CD 12

Nest siste dag med menopur og orgalutran. Imorgen er det siste dose med medisin + ovitrelle kl 23:30 før inseminering tirsdag ettermiddag :D

Men er det ikke mye med 38 timer mellom sprøyten og inseminasjon?

Oooh, lykke til!!

Ved IVF har jeg tatt Ovitrelle kl 22.30 og uttak kl 9/9.30 to dager etter.

Last edited:
Oooh, lykke til!!

Ved IVF har jeg tatt Ovitrelle kl 22.30 og uttak kl 9/9.30 to dager etter.

Blir ikke ovitrelle 23:30 med inseminasjon 13:30 tirsdag (38 timer) veldig mye da..?

CD 13

Endelig ferdig med sprøytene for denne gang (eller mangler ovitrelle som skal settes ikveld, men den er enkel og grei)! Kroppen likte virkelig ikke orgalutranen.. Så godt det bare var 3 dager. Hadde nå MASSE blodig eggløsningsslim nå plutselig, så tar det som et godt tegn :D

2 dager igjen til Porsgrunn ❤️

Blir ikke ovitrelle 23:30 med inseminasjon 13:30 tirsdag (38 timer) veldig mye da..?

Det blir jo lenger, men de vet sikkert hva de driver med. Ring i morgen hvis du er usikker på om noe er feil. Tenker at egget lever jo mange timer etter at det er sluppet, så noen timer har kanskje ikke så mye å si?

Inseminasjon gjøres alltid ca 36t etter eggløsningssprøyte:)

1:30 er 36 timer før.. Tror jeg mulig skal se på OL avslutningen, men setter på alarm 1:30 i natt jeg og tar den da :) Så koser vi oss litt imorgen tidlig ❤️

CD 14

Iiiiiiik, 25 timer til inseminasjon :D Fikk lagt inn litt aksjer i helgen på egenhånd etter beskjed fra klinikken også. Deilig med mann som var i strålende humør og nærmest trippet for å få meg i seng :P Kjenner det psykisk er greit at vi også får prøvd selv, da har vi jo faktisk "lagd" dette barnet sammen :)

Ellers er jeg hjemme idag. Tror orgalutranen og ovitrelle krangler. Skjønte ikke helt tankegangen med at jeg skulle ha begge to samme dag med få timers mellomrom. Én sprøyte som utsetter og én som setter i gang eggløsningen.. Da blir det kaos i kroppen til undertegnede :P MEN etter en liten pleiedag for kroppen idag, AIH imorgen og 2 lange uker før testing er vi forhåpentligvis ferdig med dette tullet helt til vi skal ha søsken. Er jo lov å håpe :rolleyes:

Back
Topp