Jeg tipper du har GODE sjanser for å bli befruktet med ung kropp og gode egg. Jeg har SKIKKELIG troen på at du snart er gravid!!!
Vi satser på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tipper du har GODE sjanser for å bli befruktet med ung kropp og gode egg. Jeg har SKIKKELIG troen på at du snart er gravid!!!
Oi oi så flott da deilig med noen gode nyheter endelig Spennende
Ah.. Kjenner det stikker litt når januar 2017 damene er på OUL, mens vi fortsatt må prøve og sliter med å bli gravide. OUL av min lille januarspire skulle jeg vel egentlig hatt rundt denne tiden, i stedenfor venter jeg på kontroll ultralyd av follikler imorgen.. Kjenner januar, som juni, blir en hard måned om vi ikke er blitt gravide innen den tid...
Oooh, lykke til!!
Ved IVF har jeg tatt Ovitrelle kl 22.30 og uttak kl 9/9.30 to dager etter.
Blir ikke ovitrelle 23:30 med inseminasjon 13:30 tirsdag (38 timer) veldig mye da..?
Inseminasjon gjøres alltid ca 36t etter eggløsningssprøyte
Så gøy skulle dere prøve selv i tillegg til inseminasjon?1:30 er 36 timer før.. Tror jeg mulig skal se på OL avslutningen, men setter på alarm 1:30 i natt jeg og tar den da Så koser vi oss litt imorgen tidlig
Så gøy skulle dere prøve selv i tillegg til inseminasjon?