Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 15

Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager :)

Spennende! Krysser alt for to blå om to uker!

Samme skjedde oss den ene gangen... dårlig prøve første gangen, så bra prøve rett etterpå...kniiis... litt pinlig og stakkars mannen da:D

Huff ja.. Og jeg kjeftet han full der og da mellom prøvene fordi jeg mente det kom av helgens alkoholinntak (fadderuke på gang) :P

Hurra, gratulerer så mye med endelig gjennomført inseminasjon :D :D Nå gleder jeg meg til å se positive tester her om ca to uker ❤

CD 16 - 1 dpo (jippi!)

Endelig kan jeg si 1 dpo igjen :D

Litt kramper i magen etter gårsdagen, men det var nok helt normalt. Irriterte meg over lutinusen når jeg våknet (for et gris!), men må vel bli vane med det ;) Pleier gå med g-streng egentlig daglig (og utelukkende tampong ved TR), så uvant å plutselig måtte/burde bruke vanlige truser :P Usikker på om jeg i det hele tatt har noen også.. Får ta en ordentlig titt i skapet :)

TD er egentlig satt til IKM 6. september, men søndag 4. september er det litt over 13 dager siden ovitrelle og jeg er da 12 dpo. Tenker at første test får ryke den dagen - noe må man jo glede seg til ❤️

CD 16 - 1 dpo (jippi!)

Endelig kan jeg si 1 dpo igjen :D

Litt kramper i magen etter gårsdagen, men det var nok helt normalt. Irriterte meg over lutinusen når jeg våknet (for et gris!), men må vel bli vane med det ;) Pleier gå med g-streng egentlig daglig (og utelukkende tampong ved TR), så uvant å plutselig måtte/burde bruke vanlige truser :p Usikker på om jeg i det hele tatt har noen også.. Får ta en ordentlig titt i skapet :)

TD er egentlig satt til IKM 6. september, men søndag 4. september er det litt over 13 dager siden ovitrelle og jeg er da 12 dpo. Tenker at første test får ryke den dagen - noe må man jo glede seg til ❤️

Så spennende :D Gratulerer med velykket inseminasjon :D Du får rett og slett gå ut å handle nonen skikkelig bestemortruser :rolleyes: Heldigvis har de fleste butikker fine gode truser som faktisk er fine selv om de er mer dekkene :D

CD 17 - 2 dpo

Fortsatt en del kramper i magen, men antar det er normalt etter EL og inseminasjon.

10 dager til testing ❤️

Hvordan går dagene? Går det tregt? Jeg husker at jeg holdt på å gå på veggen ved mine innsett, selv om det var innsett av blastocyst, da sparer man jo fire-fem ventetider i forhold til aih.

Back
Topp