Blue_
Gift med forumet
CD 15
Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager
Spennende! Krysser alt for to blå om to uker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 15
Da var jeg endelig inseminert etter litt drama (første prøven til mannen var dårlig, neste heldigvis bedre). Ble lutinus på oss med test om 14 dager
Måtte han gjøre det to ganger..? Uansett NÅ ruger du
Så spennede! Krysser fingrene for 2 streker om 14 dager!CD 15
CD 15
Samme skjedde oss den ene gangen... dårlig prøve første gangen, så bra prøve rett etterpå...kniiis... litt pinlig og stakkars mannen da
Hurra, gratulerer så mye med endelig gjennomført inseminasjon Nå gleder jeg meg til å se positive tester her om ca to uker ❤
Da er det bare å vente! Krysser fingrene for to streker
Venter spent på første test
Hei! Ønsker deg masse lykke til med spiringen nå! Krysser fingrene!!
Såå spennende!!
Heier på dere <3
Dpo er usikkert farvann altså! Og så spennende. Krysser det som krysses kan!Dere er skjønne
11 lange dager igjen til første test
CD 16 - 1 dpo (jippi!)
Endelig kan jeg si 1 dpo igjen
Litt kramper i magen etter gårsdagen, men det var nok helt normalt. Irriterte meg over lutinusen når jeg våknet (for et gris!), men må vel bli vane med det Pleier gå med g-streng egentlig daglig (og utelukkende tampong ved TR), så uvant å plutselig måtte/burde bruke vanlige truser Usikker på om jeg i det hele tatt har noen også.. Får ta en ordentlig titt i skapet
TD er egentlig satt til IKM 6. september, men søndag 4. september er det litt over 13 dager siden ovitrelle og jeg er da 12 dpo. Tenker at første test får ryke den dagen - noe må man jo glede seg til