Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Jeg har lest litt dagboka di, og følger spent med for din del! Håper virkelig det er en spire i magehuset nå :) Klem til deg!

CD 22 - 7 dpo

Utålmodig.no

Første test taes vel torsdag på 9 dpo med mindre jeg klarer vente :P

Synes du er flink som venter :P ! Jeg hadde nok ikke klart :P

9 dpo er innafor å begynne synes jeg :D

Er bare problemet med den ovitrellen. Sist satt den over 10 dager, men tenker kanskje om jeg begynner imorgen så vil jeg først få testet ut den sprøyten så forhåpentligvis testet "inn" baby-hCG :D

Synes du er flink som venter :p ! Jeg hadde nok ikke klart :p

Hehe, man har jo ikke så mye valg når man har tatt ovitrelle da men.. :P Tar jeg test nå får jeg jo mest sannsynlig strek uansett om jeg er gravid eller ei ;)

Følger spent med :)

❤️❤️

Skjønner godt at du er utålmodig! Gleder meg til du skal teste :) krysser fingre ❤️ prøv å finn på noe gøy hvis du orker om dagene, så tiden går fort :D

Tålmodighet er ikke min sterkeste side nei :P Ja, jeg også! Håper så fælt på 2 fine streker med mai-spire i magen ❤️ Hvilken dag blir termin på deg da? :)

Håper vi kommer i mai-gruppa sammen ❤️ hvis det klaffer har jeg termin 13 mai :D

Vi håper det :D Jeg kjenner jeg har så ustabil følelse om hvorvidt det har gått denne gangen. Er både øm i magen, sliten, puppene er rare og alt, men med tanke på hvor mye medisiner jeg har tatt siste året (pluss den irriterende lutinusen) så føler jeg ikke dette er reelle graviditets-symptomer.

Men jeg håper virkelig.. Bestemoren til samboer ligger på dødsleiet nå (ble dårlig forrige uke og de venter i grunn bare på at hun skal sovne inn), og det hadde nok betydd mye for han å kunne fortelle henne at hun skal bli oldemor på nytt. Det er hans første barn og hun har heiet på oss :) ❤️

Vi håper det :D Jeg kjenner jeg har så ustabil følelse om hvorvidt det har gått denne gangen. Er både øm i magen, sliten, puppene er rare og alt, men med tanke på hvor mye medisiner jeg har tatt siste året (pluss den irriterende lutinusen) så føler jeg ikke dette er reelle graviditets-symptomer.

Men jeg håper virkelig.. Bestemoren til samboer ligger på dødsleiet nå (ble dårlig forrige uke og de venter i grunn bare på at hun skal sovne inn), og det hadde nok betydd mye for han å kunne fortelle henne at hun skal bli oldemor på nytt. Det er hans første barn og hun har heiet på oss :) ❤️

Åååå nå fikk jeg tårer❤️håper inderlig for dere!

Åh, så trist :( det hadde jo vært helt fantastisk fint! Tenker på dere ❤️

Åååå nå fikk jeg tårer❤️håper inderlig for dere!

❤️❤️ Så kjenner sorgen blir litt større denne måneden om det ikke går da hun nok ikke er med oss neste sjanse..

Så lenge varte det..

Svake svake menneske. Første test tatt nå, 9 dager etter ovitrelle og 7 dager siden eggløsning. Er strek der så eggløsningssprøyten er ikke ute av systemet ennå. Men greit å få testet den "ut" før jeg kan teste etter babystrek (når man først er utålmodig).

ImageUploadedByBV Forum1472581669.841185.jpg

ImageUploadedByBV Forum1472581677.359915.jpg

Så lenge varte det..

Svake svake menneske. Første test tatt nå, 9 dager etter ovitrelle og 7 dager siden eggløsning. Er strek der så eggløsningssprøyten er ikke ute av systemet ennå. Men greit å få testet den "ut" før jeg kan teste etter babystrek (når man først er utålmodig).

Vis vedlegget 194025

Vis vedlegget 194026

Krysser både fingre og tær for at det utvikler seg til babystrek ❤️

CD 23 - 8 dpo

Bah.

Testene mine kom ikke idag heller gitt :( Vil teste joooooo..

Back
Topp