Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 10
Siste sprøyten med menopur tatt, kontroll imorgen. Ingen symptomer, men spent på morgendagen. Redd kroppen ikke har reagert på medisinen (som vanlig).
Hvor høy dose har du? Da jeg ble stimulert med Menopur (ved IVF) hadde jeg ingen symptomer, men ble godt stimulert, så det har i alle fall ingenting å si.
❤ Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg også håååper å bli gravid før terminmåneden når vår lille skulle kommet. Tøft vil det selvsagt bli uansett, men en spire gir likevel glede og håp Ønsker deg lykke til! Jeg har ikke lest alt, men skjønner at du har ekstra oppfølging? IVF? God klem!Ah.. Kjenner det stikker litt når januar 2017 damene er på OUL, mens vi fortsatt må prøve og sliter med å bli gravide. OUL av min lille januarspire skulle jeg vel egentlig hatt rundt denne tiden, i stedenfor venter jeg på kontroll ultralyd av follikler imorgen.. Kjenner januar, som juni, blir en hard måned om vi ikke er blitt gravide innen den tid...
Ah.. Kjenner det stikker litt når januar 2017 damene er på OUL, mens vi fortsatt må prøve og sliter med å bli gravide. OUL av min lille januarspire skulle jeg vel egentlig hatt rundt denne tiden, i stedenfor venter jeg på kontroll ultralyd av follikler imorgen.. Kjenner januar, som juni, blir en hard måned om vi ikke er blitt gravide innen den tid...
❤ Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg også håååper å bli gravid før terminmåneden når vår lille skulle kommet. Tøft vil det selvsagt bli uansett, men en spire gir likevel glede og håp Ønsker deg lykke til! Jeg har ikke lest alt, men skjønner at du har ekstra oppfølging? IVF? God klem!
Samme her med desemberspirene, og augustspirene som nå har blitt født. Men jeg har et råd: hold deg unna terminklubbene nå før det klaffer..Klem ❤
CD 11
Åh lykke
Ett egg på 14 mm, ett på rundt 10 mm og slimhinnen var rundt 8 mm Venter på telefon fra Porsgrunn, men vil tro inseminasjon blir mandag eller tirsdagen neste uke. ENDELIG fikk vi se modne egg på ultralyden
Hurra! Da var det kanskje ikke så gæærn plan de la for deg likevelBlir inseminasjon på tirsdag
75 IE menopur videre til søndag sammen med orgalutran, ovitrelle settes søndag kveld 23:30
Blir inseminasjon på tirsdag
75 IE menopur videre til søndag sammen med orgalutran, ovitrelle settes søndag kveld 23:30
CD 11
Åh lykke
Ett egg på 14 mm, ett på rundt 10 mm og slimhinnen var rundt 8 mm Venter på telefon fra Porsgrunn, men vil tro inseminasjon blir mandag eller tirsdagen neste uke. ENDELIG fikk vi se modne egg på ultralyden
Hurra! Da var det kanskje ikke så gæærn plan de la for deg likevel
Fantastisk! Håper det klaffer for dere nå ❤
Så bra! Da jeg fikk inseminering var slimhinnen toppen 7,2 på siste kontroll. Tror min var for tynn. Ser jo veldig lovende ut for deg da
Såå bra å høre Endelig gode nyheter for deg og ❤
Jeg tipper du har GODE sjanser for å bli befruktet med ung kropp og gode egg. Jeg har SKIKKELIG troen på at du snart er gravid!!!Vel, jeg må jo fortsatt bli ruger da
Ja håper på det Blir 3 doser til med menopur og orgalutran før ovitrelle på søndag kveld kveld. Slimhinnen kan fortsatt bli tykkere