Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 1

Da var tanta endelig her (og forhåpentligvis for siste gang) :)

Ny plan er 2x letrozol i 5 dager (dag 3-7) før 75 IE menopur i 4 dager (dag 7-10) og kontroll UL dag 11. Etter UL bestemmer klinikken hvorvidt jeg skal ta fler doser med menopur, ta orgalutran eller sette ovitrelle. Og tidspunkt for inseminasjon bestemmes.

Forventet EL og inseminasjon er i løpet av uke 34, med IKM uke 36.

CD 1

Da var tanta endelig her (og forhåpentligvis for siste gang) :)

Ny plan er 2x letrozol i 5 dager (dag 3-7) før 75 IE menopur i 4 dager (dag 7-10) og kontroll UL dag 11. Etter UL bestemmer klinikken hvorvidt jeg skal ta fler doser med menopur, ta orgalutran eller sette ovitrelle. Og tidspunkt for inseminasjon bestemmes.

Forventet EL og inseminasjon er i løpet av uke 34, med IKM uke 36.

Håper virkelig det skjer saker nå altså <3

Skal du ned dit å ta UL eller kan du ta den nærmere? :)

Åååh håper på action nå! Selv om det ble en skuffende samtale i Porsgrunn :(

Blir dette lykkerunden får du fin termindato! 10 august i fjor hadde jeg nemlig mitt siste tantebesøk :p

Håper virkelig det skjer saker nå altså <3

Skal du ned dit å ta UL eller kan du ta den nærmere? :)

Håper på det ❤️ Skal ha i Oslo, så slipper unna med 1 time reisevei t/r i forhold til 4 timer :)

Åååh håper på action nå! Selv om det ble en skuffende samtale i Porsgrunn :(

Blir dette lykkerunden får du fin termindato! 10 august i fjor hadde jeg nemlig mitt siste tantebesøk :p

Satser på at det blir bra :) Var skuffende ja, men får gi det en sjanse..

Ja, sa jo i fjor at jeg ønsket meg mai-barn, så går dette veien blir det midten/slutten av mai :)

Skjønner veldig godt at du ble skuffet. Det er frustrerende når man har sett for seg å ta det et steg til. Men jeg må jo bare si som de andre at det er bra de mener dere fortsatt har mulighet til å få det til halvveis på egen hånd. Krysser alt jeg har for at du får bedre resultater denne gangen enn sist ❤

Skjønner veldig godt at du ble skuffet. Det er frustrerende når man har sett for seg å ta det et steg til. Men jeg må jo bare si som de andre at det er bra de mener dere fortsatt har mulighet til å få det til halvveis på egen hånd. Krysser alt jeg har for at du får bedre resultater denne gangen enn sist ❤

❤️❤️

CD 1 forts.

Fyyyytti katta for en start på menstruasjonen. Lite blødning til det plutselig i 19-tiden smalt skikkelig og nå er smertene såpass at jeg høres ut som at jeg har rier til tider :P Håper den sterke smertestillende jeg tok fungerer snart.. Rare greier, har til og med opphold i "riene" mine :oops:

CD 2

Fortsatt vond tante.. Men letrozol imorgen og ultralyd om 9 dager :)

Jeg er så spent på dine vegne nå [emoji173]️ Håper virkelig det klaffer denne gangen, og om det ikke gjør det håper jeg dere får gå direkte over til IVF [emoji106]

Synes dog det er utrolig rart med din historikk og dere ikke gikk direkte på IVF, om han mener dere skal fortsette etter denne gangen så hadde jeg bedt om at han høre med en annen lege med dere tilstede.

Jeg var jo tilsynelatende frisk og Riksen lot oss allikevel velge å gå raskt over på IVF etter to mislykkede forsøk.

Vet du om det er noen ventetid på IVF der dere er eller? Riksen hadde jo 5 mnd ventetid når vi skulle ha det [emoji58]

Jeg er så spent på dine vegne nå [emoji173]️ Håper virkelig det klaffer denne gangen, og om det ikke gjør det håper jeg dere får gå direkte over til IVF [emoji106]

Synes dog det er utrolig rart med din historikk og dere ikke gikk direkte på IVF, om han mener dere skal fortsette etter denne gangen så hadde jeg bedt om at han høre med en annen lege med dere tilstede.

Jeg var jo tilsynelatende frisk og Riksen lot oss allikevel velge å gå raskt over på IVF etter to mislykkede forsøk.

Vet du om det er noen ventetid på IVF der dere er eller? Riksen hadde jo 5 mnd ventetid når vi skulle ha det [emoji58]

Håper jeg også.. Fortsatt sur for at vi ikke får gå rett på, spesielt når vi har prøvd flere måneder. Likte ikke helt han legen.. Ingen ventetid, men måtte visst ha ny forsamtale. Blir forbanna om det er ventetid på den. Og irriterende da vi har kjørevei :(

Så håper virkelig det går denne gangen...

CD 4

Dag 2 med letrozol. Fortsatt sterke smerter med jevne mellomrom fra underlivet. Håper alt er greit.

Håper jeg også.. Fortsatt sur for at vi ikke får gå rett på, spesielt når vi har prøvd flere måneder. Likte ikke helt han legen.. Ingen ventetid, men måtte visst ha ny forsamtale. Blir forbanna om det er ventetid på den. Og irriterende da vi har kjørevei :(

Så håper virkelig det går denne gangen...

Håper og krysser for klaff denne gangen. Tror vi hadde samme lege Erlend ett ellernoe? Litt rar?

Håper og krysser for klaff denne gangen. Tror vi hadde samme lege Erlend ett ellernoe? Litt rar?

Han ja..

Om det fungerer er det jo supert, men helt ærlig er det bare utsettelse av det som er nødvendig - IVF :(

Synd det ble sånn og skjønner veldig godt at du er skuffet! Hadde vært det selv. Håper det er dette som skal til og at han har rett❤️

Håper denne runden fører med seg en spire ♡ krysser fingrene for deg! Må være hardt å få en sånn beskjed, når man føler det er forgjeves.. Så. Krysser alt jeg har for at det IKKE blir forgjeves denne gang!

CD 6

4. dagen med letrozol ;)

Siste dag med letrozol imorgen og sprøytestart på kvelden :) Spennende dager før første ultralyd kommende fredag hvor veien videre bestemmes.

CD 7

Og mensen er fortsatt her :arghh: Ikke mye, men såpass at det ikke blir noe sengekos idag heller.. 3 uker siden sist nå, og jeg begynner bli en smule seksuelt frustrert :sorry:

Ellers tatt siste 2 tbl med letrozol og første dosen menopur satt :) Må helt ærlig si jeg foretrekker puregon med hensyn til alt styret det er med å blande menopur og verre sprøyte å sette :P

Og ultralyd kl 10 fredag ❤️

Last edited:
Back
Topp