Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Ingen egg, fått en cyste. Alt avbrutt for denne gang. Ler litt for meg selv nå..

Stakkars seg du hadde fortjent noe flaks nå. Håpe på en opptur etter proverakur. Klem<3

Vet du. Jeg synes du fortjener en reell positiv test nå.
Neste gang SKAL egga være klare til EL, og da SKAL et befruktes, feste seg og sitte der til.. tja.. slutten av februar? ;)
Du har hatt så mye nedturer. På tide med en opptur!

Huff så leit :( Føler med deg! Lykke til neste syklus ❤

Vet du. Jeg synes du fortjener en reell positiv test nå.
Neste gang SKAL egga være klare til EL, og da SKAL et befruktes, feste seg og sitte der til.. tja.. slutten av februar? ;)
Du har hatt så mye nedturer. På tide med en opptur!

Enig med denne du ❤️

Oppdatering

Provera fra kommende onsdag - søndag, TR da fredag 20. mai og første kontroll for å sjekke at cysten er borte den 23. mai :) Litt blandede følelser akkurat når det kommer til datoen da det var da vi hadde bestilt tidlig ultralyd med lille januarspiren..

Oppdatering

Provera fra kommende onsdag - søndag, TR da fredag 20. mai og første kontroll for å sjekke at cysten er borte den 23. mai :) Litt blandede følelser akkurat når det kommer til datoen da det var da vi hadde bestilt tidlig ultralyd med lille januarspiren..
Det kan jo og være hell i uhellet det ;) vi må bare håpe på det nå!
Føler med deg som kjemper sånn og bare får motgang på motgang :( men når jeg var liten ble jeg lært "etter regn kommer sol" og det uttrykket tror jeg helt garantert handler om mer enn bare været ❤️

Neineinei :( Det var jo ikke sånn oppdatering det skulle være nå :( Huff, stor klem, og hurra for plan de neste dagene og. Det er fint å ha en plan! <3

Snart 1 år..

Om få dager har vi prøvd aktivt 1 år, 12 lange måneder. 14 ganger har vi vært hos gynekologen, kun 1 gang med "gode" nyheter om et (snart) modent egg. 1 ovitrellesprøyte er satt, 3 kurer med pergotime, 6 kurer med letrozol, en kur med sprøyter.. Og en operasjon som ikke gav den store hjelpen.

Nå vil jeg bare ha gullegget mitt :(

Huff, vet hvor tungt du har det. Når vi hadde prøvd rundt 12 mnd var jeg på mitt mest negative og veldig nedfor. Etter det ble ting bedre. Husk at du er godt i gang med hjelp, og om ikke dette går så er du allerede langt fremme i ivf køen. Desverre er ventetiden alt for tung.. Du skal sitte med en sterkt blått kryss som lyser gravid ila 2016, det er jeg sikker på, bare hold ut imens❤anbefaler å reise bort for å få tankene vekk på noe annet :) Sender deg en stor klem, og heier på deg!❤

Huff, vet hvor tungt du har det. Når vi hadde prøvd rundt 12 mnd var jeg på mitt mest negative og veldig nedfor. Etter det ble ting bedre. Husk at du er godt i gang med hjelp, og om ikke dette går så er du allerede langt fremme i ivf køen. Desverre er ventetiden alt for tung.. Du skal sitte med en sterkt blått kryss som lyser gravid ila 2016, det er jeg sikker på, bare hold ut imens❤anbefaler å reise bort for å få tankene vekk på noe annet :) Sender deg en stor klem, og heier på deg!❤

Takk for oppmuntrende ord frøken ❤️

Tror bare det er ekstra ille nå da "alt" annet også har raknet den siste tiden. Men det blir jo bedre :) Forsamtale senest oktober og får jo da forsøk før jul i hvert fall. Så får vi se hva tiden bringer videre ;)

Blir nok sprøyter frem til IVF tror vi. De utgiftene vi har med sprøytene nå med naturlig befruktning regnes jo som en del av de nesten 17.000 i egenandel på medisiner :)

Back
Topp