Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi tvi for kontrollen i kveld ♡
Lykke til på kontroll!
Lykke til!
Lykke til!
Lykke til i kveld!!
Ingen egg, fått en cyste. Alt avbrutt for denne gang. Ler litt for meg selv nå..
Ingen egg, fått en cyste. Alt avbrutt for denne gang. Ler litt for meg selv nå..
Nei er det mulig [emoji17] Hva er neste steg nå da [emoji20][emoji173]️
Uff, så kjedelig
Sender en klem ♡
Stakkars seg du hadde fortjent noe flaks nå. Håpe på en opptur etter proverakur. Klem<3
Vet du. Jeg synes du fortjener en reell positiv test nå.
Neste gang SKAL egga være klare til EL, og da SKAL et befruktes, feste seg og sitte der til.. tja.. slutten av februar?
Du har hatt så mye nedturer. På tide med en opptur!
Huff så leit Føler med deg! Lykke til neste syklus ❤
Det kan jo og være hell i uhellet det vi må bare håpe på det nå!Oppdatering
Provera fra kommende onsdag - søndag, TR da fredag 20. mai og første kontroll for å sjekke at cysten er borte den 23. mai Litt blandede følelser akkurat når det kommer til datoen da det var da vi hadde bestilt tidlig ultralyd med lille januarspiren..
Huff, vet hvor tungt du har det. Når vi hadde prøvd rundt 12 mnd var jeg på mitt mest negative og veldig nedfor. Etter det ble ting bedre. Husk at du er godt i gang med hjelp, og om ikke dette går så er du allerede langt fremme i ivf køen. Desverre er ventetiden alt for tung.. Du skal sitte med en sterkt blått kryss som lyser gravid ila 2016, det er jeg sikker på, bare hold ut imens❤anbefaler å reise bort for å få tankene vekk på noe annet Sender deg en stor klem, og heier på deg!❤