Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Og da var det over :(

hCG-prøven fra tirsdag var <5 og jeg skjønner ingenting.. Fått strek på både eBay og BT. Nå blør jeg (kraftig mens), så da er vel all håp ute.

Jeg vil tro at du kanskje har fått en streifer/kjemisk.. Det er vel også mulig at provera kan gi SA dersom det er tidlig i sv.skap..? Er vel også gjerne slik at det henger igjen lengre i urin enn blod..

Veldig kjipt uansett! Sender deg en klem ♡

Jeg vil tro at du kanskje har fått en streifer/kjemisk.. Det er vel også mulig at provera kan gi SA dersom det er tidlig i sv.skap..? Er vel også gjerne slik at det henger igjen lengre i urin enn blod..

Veldig kjipt uansett! Sender deg en klem ♡

Ja, det kan nok være..

CD 1

Kortvarig lykke endte i ny syklus :( BT bekreftet at nå var det over. Kjemisk eller ei, jeg vet ikke.

ImageUploadedByBV Forum1461849561.837401.jpg

Letrozolkur imorgen og sprøyter (Puregon) etter det igjen. Så får vi se hva mai bringer.

Dette var trist :( Jeg hadde en syklus der jeg opplevde det samme. Svake BT og onestep som ikke ble sterkere. Vet ikke om det var en "streifer" eller bare dårlige tester..

Dette var trist :( Jeg hadde en syklus der jeg opplevde det samme. Svake BT og onestep som ikke ble sterkere. Vet ikke om det var en "streifer" eller bare dårlige tester..

Var flere ulike partier med både BT og onestep så antar det var en streifer..

DA VAR NY PLAN (ATTER EN GANG) LAGT FOR BEHANDLING I MAI

Da blir det letrozol fra imorgen (CD 2) i 5 dager før puregon fra dag 6. Kontroll mandag 9. mai for å sjekke folliklene.

Huff, det var kjedelig :( Men det var jo en liten streifer ihvertfall :Heartred Da var det bare å telle ned til 9. mai og håpe at folliklene dine har skjønt greia nå *se strengt på folliklene*

Huff, det var kjedelig :( Men det var jo en liten streifer ihvertfall :Heartred Da var det bare å telle ned til 9. mai og håpe at folliklene dine har skjønt greia nå *se strengt på folliklene*

Ja, akkurat nå er det kjedelig, men samtidig så er man jo gjerne mer fruktbar måned derpå. Får spise sjokoladen min og syns synd på meg selv idag, og heller se fremover imorgen. Tenkte starte dagen med trening så ser vi videre hva som skjer de kommende ukene :)

CD 2

Letrozol idag (2,5 mg).

Og irriterer som fy over rar TR, ekstremt såre brystvorter og vondt rygg + mage.

Gleder meg ikke direkte til jobb og fullbooket kveld.. :(

CD 3

Dag 2 av 5 på letrozol. Fortsatt sterk blødning, mye smerter i rygg og der nede. Humøret er ræven.. :(

Skjønner veldig godt at humøret ikke er på topp :/

Letrozol er det hormoner eller en måte å styre syklusen på?

Back
Topp