Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 4

Dag 3 av 5 på letrozol, sprøyter på tirsdags kvelden. Kontroll om 8 dager.

Og tror jeg skal kaste resten av de eBay testene. Var vanskelig å få ordentlig på bildet, men er fortsatt strek der nå som jeg har hatt TR i 4 dager og vet jeg ikke er gravid. Sannsynligheten for at hCG sitter igjen er også minimal. Kjedelig..

ImageUploadedByBV Forum1462121661.206296.jpg

Ellers blir det fint å få ordnet negler og trent imorgen før jobb :) Ny uke og nye muligheter!

CD 4

Dag 3 av 5 på letrozol, sprøyter på tirsdags kvelden. Kontroll om 8 dager.

Og tror jeg skal kaste resten av de eBay testene. Var vanskelig å få ordentlig på bildet, men er fortsatt strek der nå som jeg har hatt TR i 4 dager og vet jeg ikke er gravid. Sannsynligheten for at hCG sitter igjen er også minimal. Kjedelig..

Vis vedlegget 174910

Ellers blir det fint å få ordnet negler og trent imorgen før jobb :) Ny uke og nye muligheter!

eBay ser forøvrig ut slik tørket (15 min), så de kastes:

ImageUploadedByBV Forum1462122040.477079.jpg

CD 6

Siste tablett med letrozol og sprøyter starter jeg med i kveld. Spennende tid fremover mot kontrollen neste mandag med andre ord :)

Tok en test bare for å være sikker på at alt er klart til sprøyter, og det er ganske tydelig at vi er "good to go" på den fronten ;)

ImageUploadedByBV Forum1462261569.382677.jpg

Håper på bare gode nyheter fremover ❤

Første sprøyte satt, minst 5 igjen.. ;)

CD 7

Dag 2 med sprøyter, kontroll om 5 dager :)

CD 10

Dag 5 med sprøyter og kontroll om 2 dager (og noen timer) :) Håper virkelig EL er tydelig på vei sånn at jeg slipper andre sprøyter enn ovitrelle. Planen er også å reise til Bergen uten mannen på torsdag kveld, men dette må selvfølgelig utsettes om jeg ikke har EL før senere. Eksamen om 12 dager så må jo være i Bergen 19. mai uansett den dagen, men får heller reise opp og ned. Planen er også å se på ulike biler når jeg er der så hadde jo vært greit om jeg får dratt opp torsdag kveld ;) Men viktigst er EL.

Og mannen er kåt for tiden så nyter godt av det :P Vurderer dog å ikke si når EL er med tanke på prestasjonsangst. Syns sexen er bedre når vi ikke har det presset :)

Last edited:
Spennende! Og kan nok kanskje være lurt å holde EL hemmelig ja, og bare nyte godene av en ivrig mann :D

Spennende! Og kan nok kanskje være lurt å holde EL hemmelig ja, og bare nyte godene av en ivrig mann :D
Lurt å holde kjeft om EL ja. Det funket her i hus :D

Ja, jeg regner med jeg gjør det :) Med mindre han blir med på kontroll i morgen da, men tviler på det :P

Siste (forhåpentligvis) sprøyte i kveld utenom ovitrelle. Håper virkelig egget(/ene) har vokst seg fine ❤️

Ja, jeg regner med jeg gjør det :) Med mindre han blir med på kontroll i morgen da, men tviler på det :P

Siste (forhåpentligvis) sprøyte i kveld utenom ovitrelle. Håper virkelig egget(/ene) har vokst seg fine ❤️

Her så har jeg pleid å prøve å få lagt inn aksjer uten press (nevne EL), da han ikke får så prestasjonsangst. Da nøyer jeg meg med aksjer senest dagen før EL eller så.. Så kan man heller nevne EL dersom lysten likevel er borte for ham ><
Får håpe det går bra, både på kontoll og med aksjene ;)

Her så har jeg pleid å prøve å få lagt inn aksjer uten press (nevne EL), da han ikke får så prestasjonsangst. Da nøyer jeg meg med aksjer senest dagen før EL eller så.. Så kan man heller nevne EL dersom lysten likevel er borte for ham ><
Får håpe det går bra, både på kontoll og med aksjene ;)

Ja, ikke dumt :) Her er han plutselig kjempekåt etter en periode hvor jeg nesten følte jeg måtte tvinge han til å ha sex (var "heldigvis" hans initiativ den gangen vi hadde sex hvor jeg ble gravid nå i april). Så tenker kanskje det beste er at han ikke vet :P Eneste er jo at han nok skjønner at jeg ikke har EL om jeg ikke får dratt til Bergen før neste uke, men han tenker sjeldent så langt ;)

Takk :D Håper på fine egg og ovitrelle imorgen eller tirsdag!

CD 11

Siste sprøyte av dosen om et par timer og kontroll imorgen kveld :) Ellers tipptopp humør i det fine været. Satser på litt aksjeinnlegging i løpet av dagen ;)

Spent på hvorvidt jeg er "moden" nå og kan ta ovitrelle allerede imorgen/tirsdag eller om jeg må ha lengre dose med sprøyter.

Tvi tvi for kontrollen i kveld ♡

Back
Topp