Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Irriterer meg hvor svake de fortsatt er, men er jo tidlig ennå.. Dog veldig frustrerende :(

ImageUploadedByBV Forum1461738754.984719.jpg

ImageUploadedByBV Forum1461738763.587296.jpg

Når får du svar blodprøven?
Håper de øker :)

Ringer dem sikkert imorgen kveld ;) Men skal ta blodprøve fredag for noe annet så vurderer ta da også :)

Blod i dag kl 15 :( Redd nå.. Håper BT ligger i postkassen så jeg får testet med de. Mest sannsynlig 10 dpo, eller 3+3..

Blod i dag kl 15 :( Redd nå.. Håper BT ligger i postkassen så jeg får testet med de. Mest sannsynlig 10 dpo, eller 3+3..

Ingen BT, men heller ikke blødd mer. Fikk denne nå:

ImageUploadedByBV Forum1461771216.192548.jpg

Var det mye? Mange som spotter litt i starten.. Rolig :) Er ikke så kjent med disse testene.. Skal fargen flyte sånn eller blir det strek når den er tørket? :)

Er strek når den har tørket, men ikke like "tydelig" som BT om du skjønner? Den flyter mer :P

Er ingenting på papiret, men om jeg tafset inni der ;) Ikke så mye, egentlig kun i slimet

Det MÅ da være noe der :D
Forhåpentligvis var blodet bare litt sånn.. skjøre slimhinner eller noe ;)
Sitter her og følger spent med!! Håper du får svar på prøven fortfortfort ♡

Det MÅ da være noe der :D
Forhåpentligvis var blodet bare litt sånn.. skjøre slimhinner eller noe ;)
Sitter her og følger spent med!! Håper du får svar på prøven fortfortfort ♡
Var nok uskyldig snupp <3

Jeg håper veldig, men hadde samtidig forventet bedre strek idag.. Ingen BT i postkassen heller så håper de kommer før jobb imorgen ❤️

Begynner å lure på om jeg ikke er gravid (lengre). Testene har ikke blitt sterkere på 4 dager, en del blod igår (dog er tappen fortsatt lukket) og noe sier meg bare at dette var en streifer, ikke en spire. :(

Back
Topp