Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når får du svar blodprøven?
Håper de øker
Ringer dem sikkert imorgen kveld Men skal ta blodprøve fredag for noe annet så vurderer ta da også
Blod i dag kl 15 Redd nå.. Håper BT ligger i postkassen så jeg får testet med de. Mest sannsynlig 10 dpo, eller 3+3..
Var det mye? Mange som spotter litt i starten.. Rolig Er ikke så kjent med disse testene.. Skal fargen flyte sånn eller blir det strek når den er tørket?
Var det mye? Mange som spotter litt i starten.. Rolig Er ikke så kjent med disse testene.. Skal fargen flyte sånn eller blir det strek når den er tørket?
Var nok uskyldig snupp <3Er strek når den har tørket, men ikke like "tydelig" som BT om du skjønner? Den flyter mer
Er ingenting på papiret, men om jeg tafset inni der Ikke så mye, egentlig kun i slimet
Det MÅ da være noe der
Forhåpentligvis var blodet bare litt sånn.. skjøre slimhinner eller noe
Sitter her og følger spent med!! Håper du får svar på prøven fortfortfort ♡
Var nok uskyldig snupp <3
Åååh håper håper videre. Krysser fingrene som en idiot her fortsatt
Testet idag?Begynner å lure på om jeg ikke er gravid (lengre). Testene har ikke blitt sterkere på 4 dager, en del blod igår (dog er tappen fortsatt lukket) og noe sier meg bare at dette var en streifer, ikke en spire.
Testet idag?
Håper du får bt idag.. <3 Kansje di kan vise deg økt styrke..
Håper du får bt idag.. <3 Kansje di kan vise deg økt styrke..
Men det er streker på dem?