Veien mot drømmenurket med litt hjelp

gratulerer så mye.Skal se det blir en er søt liten sommerbaby neste år :) <3

Jeg håper på det nå altså :) Første "mulige" termin med tanke på at forsøk nok blir i september/oktober blir jo i siste del av juni, så håper virkelig jeg sitter der med en liten nyfødt ei ❤️

Jeg håper på det nå altså :) Første "mulige" termin med tanke på at forsøk nok blir i september/oktober blir jo i siste del av juni, så håper virkelig jeg sitter der med en liten nyfødt ei ❤️

Da håper vi at du ikke passer inn i bunaden til neste år, og at det blir sommerbaby på deg ♡♡

Da håper vi at du ikke passer inn i bunaden til neste år, og at det blir sommerbaby på deg ♡♡

Haha, passet ikke i år heller nesten den (ble sydd ut mandagen), men ja - stemmer absolutt for det :D

❤️❤️

Mensen allerede?

Forventet TR etter proverakur på lørdag, men fikk nå litt blodig slim (3 dager for tidlig). Håper virkelig ikke hu tanta kommer nå, for da er jeg alt for tidlig i ruta med hensyn til kontroll UL av cysten på mandag. Bør være maks syklusdag 2-3 den dagen, ikke 5-6. Men får se hva jeg våkner opp med i morgen.

Stresser litt da med at jeg bør ha hatt kontroll av cysten før sprøyteoppstart, og samtidig at sprøytene bør starte senest dag 3. Hjelpes hvor mange hindrer man må overkomme på veien da..

Skjønner ingenting, men da er jeg visst på syklusdag 1 og har sendt mail til gynekologen om hva vi gjør videre. Planen om kontroll mandag før sprøyter fungerer jo ikke nå nei :P Håpløst dette her..

Skjønner ingenting, men da er jeg visst på syklusdag 1 og har sendt mail til gynekologen om hva vi gjør videre. Planen om kontroll mandag før sprøyter fungerer jo ikke nå nei :P Håpløst dette her..

Får du time på fredag istedet da? :)

Får du time på fredag istedet da? :)

Da er hun ikke der. Sendte melding om hva vi gjør - enten starte med sprøyter nå og eventuelt droppe mandagen (hadde vært best) eller starte med sprøytene etter kontrollen mandag. Får se hva jeg får til svar :)

Da er hun ikke der. Sendte melding om hva vi gjør - enten starte med sprøyter nå og eventuelt droppe mandagen (hadde vært best) eller starte med sprøytene etter kontrollen mandag. Får se hva jeg får til svar :)

Hm.. du får oppdatere! :)

Will do frøken :) Hvordan går det med deg?

Flott! Spent på å høre ;)

Tjæ. Har legetime i morgen. Skal be om utredning, og skal grave litt etter om han orker ta blodprøvene som skal til. Er CD3 i morgen, så er jo fin tid å ta hormonprøve på.

Vil tro han nok ikke tar blodprøver. Er som regel gynekologen som skriver de ut og du får mulig da masse blodprøver som skal være tatt før timen din.. Men mas litt på han :)

Vil tro han nok ikke tar blodprøver. Er som regel gynekologen som skriver de ut og du får mulig da masse blodprøver som skal være tatt før timen din.. Men mas litt på han :)

Jeg vil ha de prøvene uansett jeg :P Så. Da får han ta dem for MIN del, og ikke for gyn sin del... Vil vite.. Dessuten, er det teit å vente en hel syklus bare på det.

ENDELIG! Vi har fått godkjent henvisningen til IVF ved Porsgrunn og er lovet samtale før utgangen av august 2016 :D :D

Herregud, jeg er så lykkelig nå! Rakk akkurat ikke ringe inn for å sette oss på ringelisten, men det blir gjort imorgen :) Tenk - om maks 3,5 måned er vi ordentlig i gang!
Så utrolig godt å lese! Dette unner jeg dere :Heartpink Håper vår søknad blir godkjent og at vi kanskje dukker opp på klinikken rundt den samme tiden :joyful:

Så utrolig godt å lese! Dette unner jeg dere :Heartpink Håper vår søknad blir godkjent og at vi kanskje dukker opp på klinikken rundt den samme tiden :joyful:

Blir det Porsgrunn på dere også? :)

Ja, har flere bekjente som anbefaler Porsgrunn, så vi reiser nok dit om søknaden blir godkjent :)

Samme her :) Sendte dere inn søknaden nå?

På vei til snille gynekologen som tar seg tid til meg utenom arbeidstiden :) Kontroll av cysten og forhåpentligvis sprøytestart :D

Time kl 12!

Kjøpte forøvrig ny bil igår ❤️

På vei til snille gynekologen som tar seg tid til meg utenom arbeidstiden :) Kontroll av cysten og forhåpentligvis sprøytestart :D

Time kl 12!

Kjøpte forøvrig ny bil igår ❤️

Åh, for en fantastisk gyn!! :D
Krysser fingrene for gode resultater ♡

Og gratulerer med ny bil! Hvilken ble det?

Åh, for en fantastisk gyn!! :D
Krysser fingrene for gode resultater ♡

Og gratulerer med ny bil! Hvilken ble det?

Ja hun er flott :)

Ble en Toyota yaris 2006-modell, veldig fin og ordentlig ;) Men byttes nok ut når barn(a) kommer eller i hvert fall etter hvert. Dog plass til både bilsete med isofix og vogn da :P

Ja hun er flott :)

Ble en Toyota yaris 2006-modell, veldig fin og ordentlig ;) Men byttes nok ut når barn(a) kommer eller i hvert fall etter hvert. Dog plass til både bilsete med isofix og vogn da :P

Om det er plass til sete og vogn, holder det sikkert for en stund uansett ;) Jeg har nesten bare hatt småbiler :p

Back
Topp