Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Ja, kan ikke forså at en liten pille kan påvirke kroppen så mye! Håper virkelig det har noe for seg, selv med lavere dose:D
Gratulerer så mye igjen forresten :Heartred
Jeg var jo med på PregMet-studien under svangerskapet og fikk nettopp vite at jeg tok Metformin (og ikke placebo), og jeg merket ikke noen som helst forskjell. Så det er jamen utrolig at det kan gi så fæle bivirkninger for noen, mens for andre ingen :wideyed: Tusen takk ❤️ Fortsatt nervepirrende og urolige dager :nailbiting:
 
Jeg var jo med på PregMet-studien under svangerskapet og fikk nettopp vite at jeg tok Metformin (og ikke placebo), og jeg merket ikke noen som helst forskjell. Så det er jamen utrolig at det kan gi så fæle bivirkninger for noen, mens for andre ingen :wideyed: Tusen takk ❤️ Fortsatt nervepirrende og urolige dager :nailbiting:
Hadde egentlig lyst til å være med på den selv, men måtte gi meg før jeg kom så langt! Er jo litt fint å kunne bidra med noe oppi det hele:)
Hvor lenge gikk du på de og hvilken dose? Sliter jo med 500mg nå:meh:
 
Hadde egentlig lyst til å være med på den selv, men måtte gi meg før jeg kom så langt! Er jo litt fint å kunne bidra med noe oppi det hele:)
Hvor lenge gikk du på de og hvilken dose? Sliter jo med 500mg nå:meh:
Ja, syntes det var veldig fint å være med. Og så fikk jeg jo mange ekstra kontroller som jeg satte pris på. Hmmm... Jeg prøver å huske hvor mange tabletter jeg tok om dagen, men klarer ikke huske det :p Men jeg tok de i alle fall hele svangerskapet :)
 
Cd32.
Stille før stormen er vel passende for disse ukene. Har tatt første provera tablett i dag. Det både for å få mens, og for å få det til rett tid. Er så typisk at alt skal skje på en gang. Har noen uker med skole, masse viktig på jobben, lille skal få nytt dren og forsøk oppi det hele. Og såklart vet jo ikke jobben at jeg driver med ivf, så må klare å snike meg på kontroller... har over 1t kjørevei, så håper jeg kan få timer litt utpå dagen....
Alt dette fører jo såklart til en masse dårlig samvittighet og skyldfølelse for ALT og hodet spinner hele dagen.

Må slenge med litt sambofrustrasjon her på slutten. For han skjønner jo ikke hva jeg stresser med i det hele tatt! Når jeg spør hva han tenker om dager og datoer svarer han med at jeg skaper problemer ut av ingenting... arrrrg!:banghead:

Ber til høyere makter om at dette skal gå!
 
Siste dag med provera:excited001Er veldig spent på hvor mange dager der blir til tr dukker opp! Må vel begynne å kjøpe inn litt medisiner og sånt snart å. Kjenner jeg er litt skeptisk til Menopur, men legen vet vel best;)
 
Da er sprøyter kjøpt inn!
Starter i morra(cd3) med 125ie Menopur. Skal på første kontroll onsdag. Klaffer heeelt supert mtp jobb! Har hatt veldig vekslende resultat på Menopur, men håper en graviditet og metformin gjør litt susen:)
 
Idag har jeg en skikkelig kvalm av metformin dag. Økte de siste 250mg forrige dagen og det merkes. Håper deg gir seg til i morra.
Og nå er jeg timer unna første dose Menopur! Ser ut til at jeg får til kontroller uten jobbtull første uka, og så må jeg jukse til litt uka etter. Tror jeg stimulere 17 dager forrige gang jeg gikk på Menopur, som endte i avbrutt. Respondere ikke noe særlig.
Synes ikke sprøytene er noe særlig stress. Orgalutran er vel den værste av de.. Men kjenner jeg nesten spyr av tanken på uttak...
 
Idag har jeg en skikkelig kvalm av metformin dag. Økte de siste 250mg forrige dagen og det merkes. Håper deg gir seg til i morra.
Og nå er jeg timer unna første dose Menopur! Ser ut til at jeg får til kontroller uten jobbtull første uka, og så må jeg jukse til litt uka etter. Tror jeg stimulere 17 dager forrige gang jeg gikk på Menopur, som endte i avbrutt. Respondere ikke noe særlig.
Synes ikke sprøytene er noe særlig stress. Orgalutran er vel den værste av de.. Men kjenner jeg nesten spyr av tanken på uttak...

Kjedelig med kvalme :(
Spennende med oppstart av hormoner da :)
Var uttak så forferdelig for deg?
 
Kjedelig med kvalme :(
Spennende med oppstart av hormoner da :)
Var uttak så forferdelig for deg?
Ja, har hatt noen kjipe uttak. Det ene hvor jeg fikk morfin i.v gikk greit. På FS gir de ikke det... Tror jeg skal begynne å trene på avspenningsøvelser eller no. Tror jeg nesten sto i stolen tilslutt:p
 
Ja, har hatt noen kjipe uttak. Det ene hvor jeg fikk morfin i.v gikk greit. På FS gir de ikke det... Tror jeg skal begynne å trene på avspenningsøvelser eller no. Tror jeg nesten sto i stolen tilslutt:p

Huff, er nok ikke godt når man er så anspent :( Får du ikke muskelavslappende? Spesielt med tanke på dine tidligere opplevelser?
 
Huff, er nok ikke godt når man er så anspent :( Får du ikke muskelavslappende? Spesielt med tanke på dine tidligere opplevelser?
Jo da, får vel sobril og noe annet for smeter. Men synes det blir som en dråpe i havet. Tror jeg har en høy toleranse for slike medikamenter. Tenkte jeg skulle spørre om en ekstra knert:) og ha med meg noe musikk eller no. Forhåpentligvis går kroppen min med på kvalitet over kvantitet;)
 
Jo da, får vel sobril og noe annet for smeter. Men synes det blir som en dråpe i havet. Tror jeg har en høy toleranse for slike medikamenter. Tenkte jeg skulle spørre om en ekstra knert:) og ha med meg noe musikk eller no. Forhåpentligvis går kroppen min med på kvalitet over kvantitet;)

Musikk kan sikkert være greit ja.
 
Lykke til, snart i mål. Og forhåpentligvis en søskenspire i magen
 
Cd 7, sprøytedag 4
Snart 4 sprøyter unnagjort og kun en natt til første ul kontroll. Veldig spent på hva de ser i morgen. Kjenner noe skjer der inne, men fint lite enda:)
 
Back
Topp