Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Ringte riksen i dag jeg [emoji85]Må til legen for å få henvisning/bekreftelse på at vi fremdeles er samboere og fra det skulle det visst ikke ta så lang tid[emoji16] ringe inn mens etter svarbrev og oppstart neste mens. Nå må vi bare gå over økonomi og snakke litt grundig om vi er klare for nr 2!
Så spennende med søskenforsøk[emoji7][emoji173]
 
Så spennende med søskenforsøk :D Masse lykke til [emoji173]️
 
Wææææ! Har fått time til innsett av tin skal tinge ved neste mens, starte opp med pergotime og til ul ca dag 12. Vi er igang!!!!! Kaaanske jeg får en positiv test i bursdagsgave!! Nå er det bare å krysse for mens rundt 6.september....
 
Rugedag2, 4dpo. Var på riksen tirsdag og satre inn 2 egg. Alle de 5 vi hadde ble tint opp for å få disse 2. Vi hadde egentlig ikke tenkt til å sette inn 2, men når dette er eneste sjanse hadde vi jo lite valg. Kan ikke kaste et. Så nå er det bare å vente da.. krysse alt for at gullegget er påplass:)
 
Rugedag2, 4dpo. Var på riksen tirsdag og satre inn 2 egg. Alle de 5 vi hadde ble tint opp for å få disse 2. Vi hadde egentlig ikke tenkt til å sette inn 2, men når dette er eneste sjanse hadde vi jo lite valg. Kan ikke kaste et. Så nå er det bare å vente da.. krysse alt for at gullegget er påplass:)

Oi så spennende! Masse lykke til! :D
 
Rugedag3, 5dpo.
Rastløs i dag, mye kvalm av medisinene. Sitter å venter på at jeg skal kjenne noe, men ingen ting. Lite tro på at det går men håpet er jo såklart der! Kjenber at testetøsa begynner å melde seg, må nok jobbe haardt med meg selv de neste dagene:p
 
Rugedag5, 7dpo.
Kan ikke huske at jeg ble sådårlig av medisinene fortige runde. Har hatt hodepine siden oppstart av progynova og de siste dagene har det verket i hele kroppen! Enten er det en merkelig influensa eller så er det medisinene.

Eller kommer heg nok til å brenne første test i kveld kjenner jeg. Selv om jeg vet at det er alt for tidlig. Blir litt roligere når jeg kan begynne å teste.
 
Rugedag 5, 7dpo.
Å der smalt testetøsa til! Hahaha
Midt på dagen ble fristelsen for stor gitt. For et sjokk at den ble blendahvit:p
 

Vedlegg

  • 20180916_121431.jpg
    20180916_121431.jpg
    602,8 KB · Visninger: 51
Rugedag 6, 8dpo.
Ny test i dag, blenda. Begynner å få streksyn så samboer måtte dobbeltsjekke. Blir veldig uvel av medisinene, brekker meg veldig om morgenen. Tannpuss er et mareritt om dagen:yuck: Veldig stinn i dag. Føler meg egentlig ikke gravid. Men sitterå funderer på om jeg skal teste igjen når jeg kommer hjem:D Blir jo helt hekta!
 
Rugedag 7, 9dpo.
En litt tung dag. Blenda med babyplan til morgen. Fikk positiv pådag 9 med lillegutt, derfor var håpet litt vel stort i dag tidlig. Fant noen wondafo tester liggende i skapet og dikk såklart skyggestrek på denne. Boen spennende og mentalt krevende dager i vente....
Screenshot_20180918-170805_Gallery.jpg
 
Så drit med negative tester :( Har du testet noe mer? [emoji3590]
 
Back
Topp