Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

15dpo
Blanke tester enda. Har trster som skal reagerer på 10 og tenker da at det ikje er noe mer håp.
Skal ta blodprøven i kveld, men gir meg på medisiner nå.
Dette var de eneste som overlevde frys, så da må vi begynne i så fall søke på nytt. Litt usikker på hca vi skal gjøre assa... blir hvertfall en ventetid igjen.
 
Ja, blanke tester enda. Så nå har jeg innsett at det ikke blir noe lite nurk i nærmeste fremtid.
Ånei, så trist :( God klem [emoji3590]
 
15 dpo: hcg på 6.
Da blir det stille herfra en stund igjen. Må igang med nye prøver for både mannen og meg, samt ny henvisning. Prøver oss på riksen i førsteomgang. Og krysser fingre og tær på en lottogevinst i mellomtiden:p
 
Da har jeg snakket med fertilitetssentetet og bestilt time. :) Har tenkt at vi tar alle testene på nytt nå, og stsrter opp med forsøk utpå nyåret. Synes det er litt vanskelig med ny jobb og skolen, så må bruke litt tid på planlegging....
 
Da har vi vært til samtale på fertilitetssentetet:) Veldig rart å være der igjen! Like mange cyster som forrige runde, og ble forbedret på en plundrete prosess igjen. En realistisk men munter lege:) Venter på blodprøvesvar og skal avtale videre i januar. Mulig jeg må prøve merformin igjen, i tillegg til kort protokoll. Nå skal det bare være kos i julen, så får kjøret begynne i 2019.
 
Da kom blodprøvesvarene mine. Alle fine, unntatt litt lavt D-vitamin. Ringer fertilitetssentetet etter at sambo har fått sine svar. Kjenner at jeg begynner å bli mer og mer gira:D Er ikke lenge før jeg blir oppslukt av ivf karusellen igjen gitt:nailbiting:
 
Så spennende!! :D
 
Da har jeg snakket med fs igjen. Startet opp med metformin igjen i dag. Begynner med 850mg x1 og skal øke til x3 i løpet av 3/4 uker. Veldig spent siden jeg ble så dårlig forrige gang! Fikk beskjed om å kan ringe ved mens for oppstart hvis vi ønsker:excited001

Fs ringte opp igjen og fortalte at jeg skal få mens på egenhånd og at vi skal forsøke menopur 125ie. Kjenner jeg er litt skeptisk til menopur, men må vel bare ha trua på at de vet hva de driver med:D
 
Last edited:
Wooohoo!! Mannen er gira!:smiley-bounce016
Da er det bare å vente på tr! Spent på hvordan vi skal gå det til å gå opp med jobb, studier og lillegutt:nailbiting: Har ikke tenkt til å informere jobben om det, så må trylle litt.
 
Kun timer siden jeg startet med metformin og jeg skjønner godt at jeg sluttet på se forrige runde! Kjempe dårlig i magen, kvalm og bobler. Utrolig hvor mye en tablett kan påvirke kroppen!!
 
Bronitt på å mor og omgangssyke på minsten er ikke akuratt en drømnehelg...:depressed: Men ser ut til at vi har kommet over den værste biten nå!

Har gått overraskende greit med metformin, kun masse plager første dagen. Så i dag øker jeg til 2x500mg. Spent på om kroppen tåler det. Tenkte det var greit å øke i helgen slik at jeg slipper å være dårlig på jobb.
Ellers har hodet virkelig gått inn i ivfbobla igjen. Sitter å teller dager, googler og leser bv hele dagen.
Det som er litt annerledes denne runden er enda mer dårlig samvittighet for jobb og bekymringer for om vi klarer å få alle kontrollene til å gå opp. Har en relativt ny jobb, skole og lille å tenke på. Så blir litt stresset om dagen. Men jeg håper det ordner seg for snille piker:smiley-angelic002
 
Dagen i dag har vært grusom. Måtte ligge 30min i fosterstilling på badetomsgulvet å spise kjeks før jeg i det hele tatt klarte noen ting. Blir så dårlig av metformin. Krampene i magen er der enda, selv om jeg ikke har klart å ta noen tablett i dag.

Prøver en liten stund til før jeg kaster inn håndkleet, men er ikke så lett å fungere når man føler man har tarmslyng...
 
Oi!! Så ille at du blir så dårlig av Metformin :eek: Håper virkelig det roer seg! ❤️
 
Oi!! Så ille at du blir så dårlig av Metformin :eek: Håper virkelig det roer seg! ❤️
Ja, kan ikke forså at en liten pille kan påvirke kroppen så mye! Håper virkelig det har noe for seg, selv med lavere dose:D
Gratulerer så mye igjen forresten :Heartred
 
Back
Topp