Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det. Og be om å ta blodprøveEn uke har gått siden ikm. Dagens test fortsatt negativ, så tror jeg skal ringe legen i morgen for og finne ut hva som skjer..
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm
Gjør det. Og be om å ta blodprøve. Masse lykke til
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Ja, høres rart ut.. Håper det er grunn til at kroppen tøyser og resultatet kommer om 9 mndTakkJa noe må det nå være, har nå symptomer hele tiden, men det rareste er faktisk at når jeg skulle løfte noe tidligere idag, så klemte det i mot brystene og de lekte noe gjennomsiktig veske som laget store ringer igjennom singleten..? Hva som enn skjer med kroppen min så kan det hvertfall ikke være normalt..
Og de er blitt harde, hovne og veeeeldig ømme, så "ille" kan jeg ikke huske at det har værdt.
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm
Ja, vi satser på neste ppHoy, der kom mensen! Endelig, om man kan si det..? Bare glad vi kan starte ny pp.
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm
Ca 48 timer etter tr kom så var den plutselig over?? Korteste besøket jeg har hatt!
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3
Slik er mine og av og til.. veldig ustabile! Men helt normalt![]()
Har aldri hatt ustabil mens, men denne gangen tørnet den helt når den kom 1 uke forsent og varte bare ett par dager
Men håper denne runden blir bedre, at tr ikke dukker opp pga en spire istede for å tulle!
Har du vært prøver lenge?
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
Jeg er nyHar vært innom her før for lenge siden.. ikke vært på BV siden :-O Liker ikke generelt og termingruppene er litt døde..
![]()
Hehe, ja det kan vell være litt stillejeg kom til BV i mars og syns det er kjempe greit med en plass for å lufte hodet for tanker og følelser, samt spørre om råd
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
Håper du snart har en spire i magen♡ Lykke til!
Jeg forventer tr om ca en uke, så ligger litt etter deg i løypen. Men er så spennende å følge med og heie på andre her inne
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app