Vecca's dagbok

En uke har gått siden ikm. Dagens test fortsatt negativ, så tror jeg skal ringe legen i morgen for og finne ut hva som skjer.. :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

En uke har gått siden ikm. Dagens test fortsatt negativ, så tror jeg skal ringe legen i morgen for og finne ut hva som skjer.. :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm
Gjør det. Og be om å ta blodprøve:). Masse lykke til:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Gjør det. Og be om å ta blodprøve:). Masse lykke til:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk :) Ja noe må det nå være, har nå symptomer hele tiden, men det rareste er faktisk at når jeg skulle løfte noe tidligere idag, så klemte det i mot brystene og de lekte noe gjennomsiktig veske som laget store ringer igjennom singleten..? Hva som enn skjer med kroppen min så kan det hvertfall ikke være normalt.. :P Og de er blitt harde, hovne og veeeeldig ømme, så "ille" kan jeg ikke huske at det har værdt.

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Takk :) Ja noe må det nå være, har nå symptomer hele tiden, men det rareste er faktisk at når jeg skulle løfte noe tidligere idag, så klemte det i mot brystene og de lekte noe gjennomsiktig veske som laget store ringer igjennom singleten..? Hva som enn skjer med kroppen min så kan det hvertfall ikke være normalt.. :P Og de er blitt harde, hovne og veeeeldig ømme, så "ille" kan jeg ikke huske at det har værdt.

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm
Ja, høres rart ut.. Håper det er grunn til at kroppen tøyser og resultatet kommer om 9 mnd❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hoy, der kom mensen! Endelig, om man kan si det..? Bare glad vi kan starte ny pp. :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Ca 48 timer etter tr kom så var den plutselig over?? Korteste besøket jeg har hatt! :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3

Slik er mine og av og til.. veldig ustabile! Men helt normalt :)

Har aldri hatt ustabil mens, men denne gangen tørnet den helt når den kom 1 uke forsent og varte bare ett par dager :P

Men håper denne runden blir bedre, at tr ikke dukker opp pga en spire istede for å tulle! :)
Har du vært prøver lenge?

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Har aldri hatt ustabil mens, men denne gangen tørnet den helt når den kom 1 uke forsent og varte bare ett par dager :p

Men håper denne runden blir bedre, at tr ikke dukker opp pga en spire istede for å tulle! :)
Har du vært prøver lenge?

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Jeg er ny :) Har vært innom her før for lenge siden.. ikke vært på BV siden :-O Liker ikke generelt og termingruppene er litt døde.. :p

Jeg er ny :) Har vært innom her før for lenge siden.. ikke vært på BV siden :-O Liker ikke generelt og termingruppene er litt døde.. :p

Hehe, ja det kan vell være litt stille :P jeg kom til BV i mars og syns det er kjempe greit med en plass for å lufte hodet for tanker og følelser, samt spørre om råd :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Hehe, ja det kan vell være litt stille :p jeg kom til BV i mars og syns det er kjempe greit med en plass for å lufte hodet for tanker og følelser, samt spørre om råd :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Absolutt, og gøy å heie med og lese alles dagbøker :) Ja uff har en del spm.. Men har spamma nok idag ;) hehe..

Har faktisk bestilt el-tester idag, mulig jeg er for sent ute til og begynne testingen, men jeg får hvertfall prøvet meg fram for og bli bedre kjent med syklusen min :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Jeg har følt at dagene flyr avgåre og at det er sååå lenge siden tr. Var innom. Men.. så sjekket jeg datoen idag og det er jo bare den 16?? :( fortsatt 2 uker til ikm! Litt skuffende kan man si :P

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Sambo var skikkelig overtrøtt etter nattevakten, og kvart over 7 i morges kom han krypende i senga og strøk meg over magen og spurte om vi ikke fikk et lite knøtt snart ♡søte mannen min ^^ Han vet og være ordentlig sjarmerende når han bare vil ;) :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Håper du snart har en spire i magen♡ Lykke til!
Jeg forventer tr om ca en uke, så ligger litt etter deg i løypen. Men er så spennende å følge med og heie på andre her inne :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper du snart har en spire i magen♡ Lykke til!
Jeg forventer tr om ca en uke, så ligger litt etter deg i løypen. Men er så spennende å følge med og heie på andre her inne :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper du får en fin positiv test nå da :) Masse lykke til!
Her vet jeg ikke hva jeg skal tro, har hatt menslignende smerter / kramper nederst i magen/underlivet de siste dagene. Føles ut som tr. Er på vei, så kanskje tanta kommer tidligere enn forventet denne gangen.. Men, enn så lenge så pusher testetøsa etter og svi av en test neste helg ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Klokkeklar og supersterk eltest idag, hvor streken kom med en gang før kontrollstreken :D humphump :D

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Fortsatt supersterk el test, syns jeg kan komme i dpo land snart.. Har jammen lagt inn så mye aksjer at jeg er vell ikke gang før de neste dagene :P Men frykter litt for den korte lutealfasen, hvis tr kommer når den skal..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA

Back
Topp