Vecca's dagbok

Påtide og si god natt etter en dag med mange tanker som har startet med "Enn om? Hva om? Hvis ikke?" Osv. Så Snakket litt med samboer som i dag reiste bort og blir borte i en uke +/- om at disse tankene må legges tilside og jeg må bare innse at jeg får ikke noe svar idag og mest sannsynlig ikke i morgen heller :) Han mente også at jeg kunne ta neste test når han kom hjem igjen, slik at han fikk være der for meg uansett hvordan det ender :) Må innrømme at det er ganske søtt når han snakker sånn, for det er han vell egentlig ikke typen til :P Så vet dere det! ;) God natt alle flotte damer der ute som prøver, har og venter :)

1 av dagens 2 tester, mye mer synlig og rosa i virkeligheten og jeg vet faktisk ikke hva jeg tenker lengre! :D men i stede for lønningspils på fredag så blir det digital g.test ;) :D

Vedlegg

• 20140507_135624.jpg
    20140507_135624.jpg
    283,7 KB · Visninger: 103
Dagens test, syns ikke streken er noe sterkere enn igår, men men :)

Vedlegg

• 20140508_081052.jpg
    20140508_081052.jpg
    172,3 KB · Visninger: 95
Var innom helsestasjonen idag, fikk tatt test der og jammen ble den like positiv som de jeg har tatt her hjemme de siste dagene :)
Jeg begynner virkelig og få opp håpet og tro at jeg er gravid, men tørr ikke juble enda før den digitale lønningstesten jeg skal ta i morgen tidlig :D :p

Var innom helsestasjonen idag, fikk tatt test der og jammen ble den like positiv som de jeg har tatt her hjemme de siste dagene :)
Jeg begynner virkelig og få opp håpet og tro at jeg er gravid, men tørr ikke juble enda før den digitale lønningstesten jeg skal ta i morgen tidlig :D :p
Jeg hvisker gratulerer <3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye! Koselig dagbok å lese:)
Gratulerer så masse, så gøy :)

Tusen takk :D
Sitter her og drikker utvannet kaffe med en skvett fløte i og krem på toppen (fest og jeg drikker "baylis" :P ) Vi sitter her begge med ett lurt glis og jeg har sååååååå lyst og rope det ut til alle, men vi har bestemt oss for og vente til etter ul i uke 12 :D

Nei, så trist :( Stor klem sendes din vei!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns det er så urettferdig! Skulle virkelig være en bra dag dette, sambo. Har bursdag og jeg er ett menneske som ordner og staser mye når slikt er. Jeg har ikke fått gjort noe, bakt en kake.. Alt ble bare tull.. :( Og mens de andre feirer så sitter jeg på legevakten og skal på ul. For og se det døde fostret mitt :( DRITT DAG! Har så lyst og gråte, skulle aldri testet igår!

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..

Syns det er så urettferdig! Skulle virkelig være en bra dag dette, sambo. Har bursdag og jeg er ett menneske som ordner og staser mye når slikt er. Jeg har ikke fått gjort noe, bakt en kake.. Alt ble bare tull.. :( Og mens de andre feirer så sitter jeg på legevakten og skal på ul. For og se det døde fostret mitt :( DRITT DAG! Har så lyst og gråte, skulle aldri testet igår!

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..
Hva skjedde egentlig? Testet du og fikk svak strek? Du vet man kan få svakere strek av å ha mer HCG enn g-testene er lagd for, ikke sant? Bare så du ikke tar sorgene på forskudd, tenker jeg på :)

Hva skjedde egentlig? Testet du og fikk svak strek? Du vet man kan få svakere strek av å ha mer HCG enn g-testene er lagd for, ikke sant? Bare så du ikke tar sorgene på forskudd, tenker jeg på :)

Tok hcg blodprøve, den lå på 12 når jeg var 6 uker på vei, så ble alt negativt i uke 7.. Ul. Konstaterte at det ikke var liv :(

Så nå er nok håpet ute..

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..

Tok hcg blodprøve, den lå på 12 når jeg var 6 uker på vei, så ble alt negativt i uke 7.. Ul. Konstaterte at det ikke var liv :(

Så nå er nok håpet ute..

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..
Uff og nei, det er så trist når det ikke går veien :( Må du til utskraping eller har du fått tabletter? Klemmer på igjen jeg.

Skulle tilbake på mandag, for jeg må reise for og få noe som helst gjort, og jeg har ikke bestemt meg enda for hva jeg vil. .

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..

Back
Topp