Vecca#1
Håper på en liten spire snart <3
Det kunne jo vært en festeblødning ettersom du sier du har hatt en rar mens?![]()
Hadde jo vært fantastisk, men vil ikke sette håpet så høyt, kommer til og bli så skuffet hvis det ikke er noe der..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kunne jo vært en festeblødning ettersom du sier du har hatt en rar mens?![]()
Jeg hvisker gratulerer <3Var innom helsestasjonen idag, fikk tatt test der og jammen ble den like positiv som de jeg har tatt her hjemme de siste dagene
Jeg begynner virkelig og få opp håpet og tro at jeg er gravid, men tørr ikke juble enda før den digitale lønningstesten jeg skal ta i morgen tidlig![]()
![]()
Jeg hvisker gratulerer <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Så herligGratulerer så mye
![]()
Gratulerer så mye! Koselig dagbok å lese![]()
Gratulerer så masse, så gøy![]()
Hva skjedde egentlig? Testet du og fikk svak strek? Du vet man kan få svakere strek av å ha mer HCG enn g-testene er lagd for, ikke sant? Bare så du ikke tar sorgene på forskudd, tenker jeg påSyns det er så urettferdig! Skulle virkelig være en bra dag dette, sambo. Har bursdag og jeg er ett menneske som ordner og staser mye når slikt er. Jeg har ikke fått gjort noe, bakt en kake.. Alt ble bare tull..Og mens de andre feirer så sitter jeg på legevakten og skal på ul. For og se det døde fostret mitt
DRITT DAG! Har så lyst og gråte, skulle aldri testet igår!
pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..
Hva skjedde egentlig? Testet du og fikk svak strek? Du vet man kan få svakere strek av å ha mer HCG enn g-testene er lagd for, ikke sant? Bare så du ikke tar sorgene på forskudd, tenker jeg på![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Uff og nei, det er så trist når det ikke går veienTok hcg blodprøve, den lå på 12 når jeg var 6 uker på vei, så ble alt negativt i uke 7.. Ul. Konstaterte at det ikke var liv
Så nå er nok håpet ute..
pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..