Vecca's dagbok

Nettopp begynt å prøve på nr 2, men prøvde 6mnd på nr 1 :) du skal se di lyser som stjerner ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Dpo land.. guri det går sakte! Jeg var jo så innstilit på at prøvingen og testegalskapen skulle legges litt på hylla frem til august, men slik funker det ikke når testetøsa sitter og roper i bakgrunn :P En uke igjen til Ikm, og dagene kunne bare ikke gått saktere, en hel uke liksom? Den tøsa kommer til og slite hue av meg før helga og blir vell og svi av en test på fredag.. :P Hardt liv og være en prøver, mye og tenke på fram til det er kun en ting som står i hodet: "Jeg vil teste NÅ!"

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Kjenner meg igjen der. Testinga er en ting, men tegn-letinga er nesten verre. Rart, bare et par dager etter el kan jeg finne både morgenkvalme, ømme pupper og som denne gangen: sårt tannkjøtt. Haha! Spennende tid vi er inne i, rart hvordan vi blir så oppmerksom på hver minste lille ting når vi ønsker at det skal være sånn.

Lykke til :D

Kjenner meg igjen der. Testinga er en ting, men tegn-letinga er nesten verre. Rart, bare et par dager etter el kan jeg finne både morgenkvalme, ømme pupper og som denne gangen: sårt tannkjøtt. Haha! Spennende tid vi er inne i, rart hvordan vi blir så oppmerksom på hver minste lille ting når vi ønsker at det skal være sånn.

Lykke til :D

Hehe, ja har lett etter symptomer men denne pp finner jeg ingenting.. :P Eneste som fins er at hele ryggen og nakken er stiv som en stokk men har mine sterkeste tvil på at det er ett graviditetstegn :P

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

10 dpo idag, tr skal komme på søndag. Har falt for testetøsa og testen var blendahvit, så trangen for og teste noe mer denne pp forsvant helt :P

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Ikm på søndag, tøsa i bakhodet trompet fram til en test til, fortsatt negativ, ikke en gang antydning til så mye som en skygge strek. Syns tr kan komme nå slik at vi får startet pp 5 istede for og vente :)

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

ok, jeg klarer vist ikke la testene ligge i fred da jeg har over 30 stk liggende.. Dagens test var også negativ (morgenurin) Men jeg klarer ikke la være og gå på toalettet, må tisse hvertfall hver halvannen time. Drikker som en hest så, blir en test til i morgen og på ikm så får jeg vell bare se hva det blir til. :)

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Kom inn på ett litt tøft tema for meg med sambo ista, vi diskuterte litt rundt hva som kan være årsaken til at vi ikke får det til og klaffe med en gang, hvor vekten min var en faktor.. Er bare 171 cm over bakken, men 96 kg hvor alt fettet ligger på den "skumleste" midterste og øvre del av kroppen. Sambo mente at hvis jeg ikke gikk ned i vekt så kom jeg kanskje ikke til og bli gravid, og hvis jeg ble det så var risikoen stor for en tøff graviditet eller SA.. Mye og tenke på sent på en fredag.

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Søndag = Ikm. Har ikke vært på do på over 6 timer, tok test nettopp som var så negativ som overhode mulig. Ingen symptomer på tr enda, selv om jeg vanligvis går hele dagen før tr med murringer. Men kvisene er på plass til rett tidspunkt så blir vell og komme i løpet av dagen. Krysser fingrene for at pp5 blir min mnd <3

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Bah, jeg får ikke sove!!.. 2 t. Til alarmen ringer.. å gud dette blir en laaaaaaaaang daf

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Koser oss i selskap idag, og tr har enda ikke meldt sin ankomst enda overraskende nok. Har fortsatt ikke sovet så jeg gleder meg fryktelig mye til jeg skal legge meg i kveld

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Hmm, hmmm, hmmmm. Ingen tr idag, test fortsatt negativ, meeeen, venter litt mer spent til i morgen og håper på el var litt senere enn antatt og at vi traff ;)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Hahaha, desperate tider xD jeg fant ut testen jeg tok iste skulle jeg la tørke ( har gjort det med alle de andre og der var det ikke antydning til noe..) Men nå kan jeg se en pitteliten strek. ( og ja man skal ikke lese av testen etter tiden) men de andre gangene det har vært noe så har det på ett tidlig stadie vistes slik :P ***håper <3***

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Dagens test negativ, ingen tr.. lurer på hva som skjer egentlig?

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Hoho :D ble ett spontan kjøp idag av en nydelig "brukt" vogn. Den er helt ubrukt og har kun stått lagret 6 mnd,! 800,- Superbillig :)) Bag og sportsdel, regn og mygg trekk :D Så nå er det bare og vente på positiv test og 9 mnd med en voksende spire :))

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Dagens test negativ.. nå har jeg bare 5-6 tester igjen så skal vente noen dager til før jeg tester igjen :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå... Slikt og gjøre, slikt og gjøre.. hmmm... Tr kan godt komme nå..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Back
Topp