Vasker dere barnas munn med såpe?

Nei, er du gal?!:eek: Hvilke "normale" oppegående voksne mennesker kunne finne på noe sånt?
 
Det kan umulig være lov
 
Dette innlegget må da være på tull? :p nei, her vasker vi ikke munnen med såpe.
 
Hver gang. Passer på å bruke stålskrubb i samme slengen - så det blir skikkelig rent..!

(Nei.. Jeg gjør ikke det. Det er absolutt ugreit..)
 
Nei, det er fysisk straff, og jeg ser ikke helt for meg at det er lovlig heller.
 
Ble gjort noen få ganger på meg når jeg var barn, men NEI,jeg kommer aldri til å gjøre det mot mine. Det var jo ikke bra at mine foreldre gjorde det mot meg... Var 80-tallet/starten av 90 tallet.Vet ikke hvor " vanlig" det var heller.. Men har ikke noe vondt å si om mine foreldre fordet. De var ellers snille,oppegående mennesker.
 
Nei, det gjør jeg ikke. Men kommer heller ikke med noen trussel om at jeg skal gjøre det..
 
Er vel ingen som gjør det vel? Eller vent... Blir faktisk ikke overrasket over hva enkelte kan få seg til å gjøre. Jeg ville aldri funnet på noe så slemt i alle fall. :p
 
Føler nesten for å gjøre det nå da, guttungen fikk omgangssyke, klor hørtes lurt ut..

Og han som fikk ny tannkost i går, og for en gangs skyld kastet jeg den gamle. Crap, han må ha ny igjen til helga da. Eller kan jeg koke den?

Men nei ikke såpevann i munnen likevel. Bare tannpuss.
 
Nei her gjør vi det ikke. Trodde det var bare tomme trusler viste ikke at noen har gjort det før
 
Føler nesten for å gjøre det nå da, guttungen fikk omgangssyke, klor hørtes lurt ut..

Og han som fikk ny tannkost i går, og for en gangs skyld kastet jeg den gamle. Crap, han må ha ny igjen til helga da. Eller kan jeg koke den?

Men nei ikke såpevann i munnen likevel. Bare tannpuss.
Du kan i teorien koke den du har, men jeg hadde nok kjøpt ny. Være på den sikre siden liksom:D
 
Nei! håper virkelig det ikke er noen som gjør det....
 
Back
Topp