Vasker dere barnas munn med såpe?

Nei aldri. Gjør folk det? Trodde det var bare noe man sa jeg..
 
Nei... Ville aldri brukt såpe i min munn, så da skal unga få sleppe også...
 
Er vel ingen som gjør det vel? Eller vent... Blir faktisk ikke overrasket over hva enkelte kan få seg til å gjøre. Jeg ville aldri funnet på noe så slemt i alle fall. :p
Når jeg var liten var det en venn av meg som dette ble gjort med. Til og med når jeg var der. synes det er forferdelig :/
 
Haha nei:p husker mamma satt meg i dusjen og satt på kaldt vann og hentet kosten fordi hun liksom skulle vaske munnen min med den. Jeg var livredd! Men aldri en metode jeg noengang ville brukt på egne barn
 
Gjør det hver gang han gråter vasker jeg munnen med såpe sånn han på 11 mnd forstår hu mor blir slitten av sutring og gråting,,,
 
Det finnes mange andre ring man kan gjøre for å gi barn konsekvenser av stygge ord! Føler det er en løsning for foreldre som mangler kunnskap..
 
Vet det er et uttrykk, men trodde da ingen gjorde det. :eek: Verken før eller nå. Husker voksne kunne true med det, det kommer jeg aldri til å gjøre til mine barn.
 
Vet det er et uttrykk, men trodde da ingen gjorde det. :eek: Verken før eller nå. Husker voksne kunne true med det, det kommer jeg aldri til å gjøre til mine barn.
På samme måte som ris og juling osv ble det brukt som straff før. Folk som er kapable til å slå unger har jeg ingen vanskeligheter med å tro får seg til å gjøre dette også
 
Last edited:
Wtf!?!?!?! Nei, selvsagt ikke! Barnemishabdling kaller man det.
 
Når jeg vokste opp var det bare en tom trussel. Man gjør jo ikke sånt :eek: Vasker selvsagt ikke barnas munn med såpe ;)
 
Hadde i så fall ringt rett til barnevernet om jeg visste at noen gjorde noe slikt
 
Kjente en familie som gjorde dette med barna sine da vi var små. Har null respekt for dem for å bruke ydmykende metoder som dette for å få frem et poeng eller straffe. Ville ikke falt meg inn å gjøre noe sånt.
 
Back
Topp