Vasker dere barnas munn med såpe?

Er det virkelig noen som holder på med slik avstraffelse fremdeles?
 
Er det virkelig noen som holder på med slik avstraffelse fremdeles?
Helt sikkert, det er jo folk som slår unger også. Normale folk gjør det ikke, men det er foreldre som mishandler sine barn i flere hus i kveld, så noen er det nok desverre
 
Føler nesten for å gjøre det nå da, guttungen fikk omgangssyke, klor hørtes lurt ut..

Og han som fikk ny tannkost i går, og for en gangs skyld kastet jeg den gamle. Crap, han må ha ny igjen til helga da. Eller kan jeg koke den?

Men nei ikke såpevann i munnen likevel. Bare tannpuss.

Kok i vei, minimum 5 minutter er del vel..
 
Kok i vei, minimum 5 minutter er del vel..
Gjør sikkert det i kveld for å kunne pusse ham i morgen tidlig, også ny tannkost når han er over 48 timer. Usj og fysj, jeg hater omgangssyke
 
Gjør sikkert det i kveld for å kunne pusse ham i morgen tidlig, også ny tannkost når han er over 48 timer. Usj og fysj, jeg hater omgangssyke

Omgangssyken overgår det meste når det kommer til allmenne sykdommer. Forferdelige greier.. :( Har du holdt deg frisk da?
 
Omgangssyken overgår det meste når det kommer til allmenne sykdommer. Forferdelige greier.. :( Har du holdt deg frisk da?
Enn så lenge, ja.

Men føler meg slett ikke i form og har lagt meg på senga og overlater guttungen til mannen så lenge det bare trengs en. Han sto nemlig opp igjen og sa han var kvalm, så nå sitter de på badet og hviler og ser hvordan det går. Jeg kommer selvsagt og hjelper til om han faktisk spyr

Men av ufarlige ting er dette noe av det kjipeste, ja!
 
Gjør noen det?? :eek: Det har jeg aldri hørt om før!
 
Det ordner han selv.
Jeg sier bare nei fysj for ett språk, gå å vask munnen med såpe.
Så fikser han det selv :p
Haha hadde hvert en drømme situasjon for snuppa her i huset så her sier vi ikke noe sånt :p
 
Er vel bare gærninger som gjør det vel.. Stakkars unger :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å kjære vene :p Husker faktisk mamma vasket munnen min en gang. Jeg grein som bare det så hun gjorde det aldri igjen:p

Nei kan ikke si jeg gjør det, her har vi i grunn mer enn nok med tannpussen :p
 
Ehh det ville jeg ikke ha gjort.. Hva om noen har gjort det samme til oss?
 
Såklart ikke
 
Jeg har faktisk opplevd at helsesøster anbefalte foreldre å gjøre det - nå i nyere tid!!
Jeg husker derimot ikke i hvilken situasjon det var snakk om... Og det ble hverken gjennomført av oss eller foreldrene så :p
 
Back
Topp