Vannet

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Og der gikk vannet! Jeg hørte faktisk et lite popp! Trodde jeg prompa :P Også kjente jeg det kom ut noe, reiste meg opp og da rant det.. Det renner enda, 15 min senere. Vi skal på kontroll klokka 09.00, har ingen rier enda, bare fryktelig sulten! :P

"Gå og legg deg til å sove igjen du" sa jordmor. Morsomt! Jeg er helt skjelven!

Oi oi! Så spennende! Helt sprøtt at jeg faktisk allerede tenkte på deg. Fått for meg at minien din kommer i helga :D Hurra! Masse masse lykke til! <3

Oi! Så kult! Masse lykke til :-) prøv å slappe av om du ikkje får sove :-)

Ååååååh :D :D sååååå spent på dine vegne :D nå er det endelig din tur ♡♡♡

Oi spennende ;)
Masse lykke til og sov godt ;)

Så spennende! Og masse lykke til! ♡ Her går jeg på min 34 time med regelmessige rier og null søvn og venter på vannet eller tettere rier!!

Så spennende! Og masse lykke til! ♡ Her går jeg på min 34 time med regelmessige rier og null søvn og venter på vannet eller tettere rier!!
Åh herregud jeg hadde dødd :P Stakkars deg! Håper det skjer noe mer hos deg snart!

Uregelmessige rier, trøtt.. Rekker ikke sovne før neste ri starter. Mannen har ikke noe problemer med å sovne.. Tok meg en dusj for å lindre litt. Snakket med føden igjen når jeg hadde ei ri som varte i to min. Skal legge vekk rietelleren nå og bare legge meg ned. Kanskje jeg får sove litt.

Da er du i gang! :) jeg ble satt igang i går kveld og har liggi våken siden kl 5 med "mens murringer ". Ny sjekk kl 8!
Holder på å sulte ihjel!!! Vet at narvesen er åpen her på sjukehuset, men føler meg dum om jeg tusler ned så tidlig om morran :p

Lykke til :)

lykke til, gleder mer for mer oppdatering. Håper du får hvile litt.

Uregelmessige rier, trøtt.. Rekker ikke sovne før neste ri starter. Mannen har ikke noe problemer med å sovne.. Tok meg en dusj for å lindre litt. Snakket med føden igjen når jeg hadde ei ri som varte i to min. Skal legge vekk rietelleren nå og bare legge meg ned. Kanskje jeg får sove litt.
Spennende!!! Jeg hadde uregelmessig rier hele veien. Så ikke sikkert de blir regelmessig. Mine var altfra 3 min til 10 i mellom. Masse lykke til!!!! :) spennende!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må bare snike her selv om jeg ikke tilhører oktober, for jeg "kjenner" jo deg..

Jeg fikk heller ikke regelmessige rier hjemme med eldstemann. Så jeg kom til sykehuset etter 4 timer med uregelmessige rier (fra ti til tre min mellom dem fra første stund) med 9 cm åpning og pressriene kom 15 min senere. (Han ble født 5 timer etter første rie, førstgangsfødende som trodde slikt skulle ta "en dag eller to" ble litt overrasket, kan man si)

Jeg håper du fikk sove litt om riene tillot det, men ellers så ER det lov å ta kontakt med dem før ni dersom det tar seg opp, altså. Det tar ikke ALLTID år og dag å føde sitt barn. Noen kommer fortere.

Jeg må bare snike her selv om jeg ikke tilhører oktober, for jeg "kjenner" jo deg..

Jeg fikk heller ikke regelmessige rier hjemme med eldstemann. Så jeg kom til sykehuset etter 4 timer med uregelmessige rier (fra ti til tre min mellom dem fra første stund) med 9 cm åpning og pressriene kom 15 min senere. (Han ble født 5 timer etter første rie, førstgangsfødende som trodde slikt skulle ta "en dag eller to" ble litt overrasket, kan man si)

Jeg håper du fikk sove litt om riene tillot det, men ellers så ER det lov å ta kontakt med dem før ni dersom det tar seg opp, altså. Det tar ikke ALLTID år og dag å føde sitt barn. Noen kommer fortere.
blir litt irritert på de på sykehuset som sier det tar lang tid å føde barna, ikke løye folk føder hjemme eller i biler, nå sykehuset skal få dem til å være lenge hjemme. Jeg hadde sikkert reist inn tidlig til sykehuset.

blir litt irritert på de på sykehuset som sier det tar lang tid å føde barna, ikke løye folk føder hjemme eller i biler, nå sykehuset skal få dem til å være lenge hjemme. Jeg hadde sikkert reist inn tidlig til sykehuset.

Jeg VALGTE å få min neste hjemme jeg da. Der hadde jeg dog trygt rukket både å reise inn, og å sendes hjem Jeg rakk i alle fall påkalle jm, og sende henne hjem da riene stoppet helt opp. Og ikke fødte jeg så fort når de kom tilbake heller.

Fødsler er forskjellige, gitt

Back
Topp