Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har minst 12 timer sa de i natt, kom klokka ni sa de! Jeg ringte inn med rier i fem tida og fikk beskjed om at var de uregelmessige så var det bare å vente, men ring igjen om du blir usikker eller riene sterkere. Sover til kvart på sju, våknet ved hver rie. Ringer igjen litt over sju når jeg ikke klarer gå eller snakke, får beskjed om å komme inn, er på sykehuset, bruker ti min på å komme opp på føden fra parkeringaBlir sjekka, heisann 8 cm ja, her blir det baby i formiddag! Pressriene var litt lite effektive, fikk akupunktur og måtte stimulere brystene. Ungen er ute 11:28 og det ble en jente
51 cm lang og 3770g
*sliten*
Du har minst 12 timer sa de i natt, kom klokka ni sa de! Jeg ringte inn med rier i fem tida og fikk beskjed om at var de uregelmessige så var det bare å vente, men ring igjen om du blir usikker eller riene sterkere. Sover til kvart på sju, våknet ved hver rie. Ringer igjen litt over sju når jeg ikke klarer gå eller snakke, får beskjed om å komme inn, er på sykehuset, bruker ti min på å komme opp på føden fra parkeringaBlir sjekka, heisann 8 cm ja, her blir det baby i formiddag! Pressriene var litt lite effektive, fikk akupunktur og måtte stimulere brystene. Ungen er ute 11:28 og det ble en jente
51 cm lang og 3770g
*sliten*
Gratulerer så mye med en liten jente ♡♡♡♡Du har minst 12 timer sa de i natt, kom klokka ni sa de! Jeg ringte inn med rier i fem tida og fikk beskjed om at var de uregelmessige så var det bare å vente, men ring igjen om du blir usikker eller riene sterkere. Sover til kvart på sju, våknet ved hver rie. Ringer igjen litt over sju når jeg ikke klarer gå eller snakke, får beskjed om å komme inn, er på sykehuset, bruker ti min på å komme opp på føden fra parkeringaBlir sjekka, heisann 8 cm ja, her blir det baby i formiddag! Pressriene var litt lite effektive, fikk akupunktur og måtte stimulere brystene. Ungen er ute 11:28 og det ble en jente
51 cm lang og 3770g
*sliten*