Vannet

Dette år bra, du klarer deg fint gjennom det.

Oi så spennende, nå var jeg akkurat inne på skjult og skrev en tråd til deg med at jeg lurte på om du skulle føde idag etter jeg drømte det i natt :-p masse lykke til <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke til! Høres ut som du får en fødsel som ikke drøyer alt for lenge:)

Og der gikk vannet! Jeg hørte faktisk et lite popp! Trodde jeg prompa :p Også kjente jeg det kom ut noe, reiste meg opp og da rant det.. Det renner enda, 15 min senere. Vi skal på kontroll klokka 09.00, har ingen rier enda, bare fryktelig sulten! :p

"Gå og legg deg til å sove igjen du" sa jordmor. Morsomt! Jeg er helt skjelven!

Masse lykke til!:Heartpink

Jippi! Snart har du den lille i armene :D masse lykke til! <3

blir litt irritert på de på sykehuset som sier det tar lang tid å føde barna, ikke løye folk føder hjemme eller i biler, nå sykehuset skal få dem til å være lenge hjemme. Jeg hadde sikkert reist inn tidlig til sykehuset.
Jeg fikk beskjed om at førstegangsfødende alltid kommer for tidlig så jeg trengte ikke komme inn da jeg ingte, jeg hadde heller ikke regelmessige rier dessuten hadde jeg så lite fostervann at det ikke gikk an å merke det når jeg kom inn.
Hodet til barnet mitt var altså ute da vi ankom sykehuset....

Oi oi oi! Så utrolig spennende! Lykke til :D

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Åh dette her er så spennende!
Dette klarer du helt fint, heia heia! Fortsatt masse lykke til videre <3

Jeg fikk beskjed om at førstegangsfødende alltid kommer for tidlig så jeg trengte ikke komme inn da jeg ingte, jeg hadde heller ikke regelmessige rier dessuten hadde jeg så lite fostervann at det ikke gikk an å merke det når jeg kom inn.
Hodet til barnet mitt var altså ute da vi ankom sykehuset....
jeg fikk nesten samme beskjed, de sa siden jeg var førstegangsfødene ville det i så fall ta 10 timer før jeg fikk baby. Fra første tegn jeg kjente noe så tok det 1,5 time. Så jeg stoler ikke på hva de sier på sykehuset igjen.

jeg fikk nesten samme beskjed, de sa siden jeg var førstegangsfødene ville det i så fall ta 10 timer før jeg fikk baby. Fra første tegn jeg kjente noe så tok det 1,5 time. Så jeg stoler ikke på hva de sier på sykehuset igjen.
Det gjør aldri jeg heller igjen.

Lykke til! Utrolig spennende <3 snart har du babyen din <<<333

Lykke til :D Dette er så spennende!!

Back
Topp