Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det? Kl er snart 9 nåLurer på om vi adopterer neste unge...
Og der gikk vannet! Jeg hørte faktisk et lite popp! Trodde jeg prompaOgså kjente jeg det kom ut noe, reiste meg opp og da rant det.. Det renner enda, 15 min senere. Vi skal på kontroll klokka 09.00, har ingen rier enda, bare fryktelig sulten!
"Gå og legg deg til å sove igjen du" sa jordmor. Morsomt! Jeg er helt skjelven!

Jeg fikk beskjed om at førstegangsfødende alltid kommer for tidlig så jeg trengte ikke komme inn da jeg ingte, jeg hadde heller ikke regelmessige rier dessuten hadde jeg så lite fostervann at det ikke gikk an å merke det når jeg kom inn.blir litt irritert på de på sykehuset som sier det tar lang tid å føde barna, ikke løye folk føder hjemme eller i biler, nå sykehuset skal få dem til å være lenge hjemme. Jeg hadde sikkert reist inn tidlig til sykehuset.
Neida, dette klarer du fint. Heier på degLurer på om vi adopterer neste unge...
HuffLurer på om vi adopterer neste unge...
jeg fikk nesten samme beskjed, de sa siden jeg var førstegangsfødene ville det i så fall ta 10 timer før jeg fikk baby. Fra første tegn jeg kjente noe så tok det 1,5 time. Så jeg stoler ikke på hva de sier på sykehuset igjen.Jeg fikk beskjed om at førstegangsfødende alltid kommer for tidlig så jeg trengte ikke komme inn da jeg ingte, jeg hadde heller ikke regelmessige rier dessuten hadde jeg så lite fostervann at det ikke gikk an å merke det når jeg kom inn.
Hodet til barnet mitt var altså ute da vi ankom sykehuset....
Det gjør aldri jeg heller igjen.jeg fikk nesten samme beskjed, de sa siden jeg var førstegangsfødene ville det i så fall ta 10 timer før jeg fikk baby. Fra første tegn jeg kjente noe så tok det 1,5 time. Så jeg stoler ikke på hva de sier på sykehuset igjen.