Vannet

Du har minst 12 timer sa de i natt, kom klokka ni sa de! Jeg ringte inn med rier i fem tida og fikk beskjed om at var de uregelmessige så var det bare å vente, men ring igjen om du blir usikker eller riene sterkere. Sover til kvart på sju, våknet ved hver rie. Ringer igjen litt over sju når jeg ikke klarer gå eller snakke, får beskjed om å komme inn, er på sykehuset, bruker ti min på å komme opp på føden fra parkeringa :P Blir sjekka, heisann 8 cm ja, her blir det baby i formiddag! Pressriene var litt lite effektive, fikk akupunktur og måtte stimulere brystene. Ungen er ute 11:28 og det ble en jente :)

51 cm lang og 3770g

*sliten*
Godt jobba!:) lov å være litt sliten nã

Gratulerer så mye!! :D

Du har minst 12 timer sa de i natt, kom klokka ni sa de! Jeg ringte inn med rier i fem tida og fikk beskjed om at var de uregelmessige så var det bare å vente, men ring igjen om du blir usikker eller riene sterkere. Sover til kvart på sju, våknet ved hver rie. Ringer igjen litt over sju når jeg ikke klarer gå eller snakke, får beskjed om å komme inn, er på sykehuset, bruker ti min på å komme opp på føden fra parkeringa :p Blir sjekka, heisann 8 cm ja, her blir det baby i formiddag! Pressriene var litt lite effektive, fikk akupunktur og måtte stimulere brystene. Ungen er ute 11:28 og det ble en jente :)

51 cm lang og 3770g

*sliten*
Slik opplevelse som du hadde der opplevde jeg også...mange klarer å snakke og dte gjorde jeg. De må begynne å høre på de fødend. :) Gratulerer så masse!!!! Hurra nå er det bare å kose seg :)

Gratulerer med jenta :Heartred

Gratulerer så mye med lille prinsessa! :) Det er lov å være sliten etter en sånn jobb ;) Nyt tiden med hverandre!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Gratulerer så mye med jenta

Takk!

Back
Topp