Vannavgang i natt.. Uke 21+4

Fantastisk :gen014 herligheten dette må være slitsomt fysisk og psykisk. Hold ut!!! Heier på deg :)

Så godt at du er hjemme igjen! :) Håper det går enda flere uker før det skjer noe mer.

Uff.. Dette er litt for nervepirrende...
Håper han holder seg inne i flere uker til:) og bra det går såpass bra som det gjør:)

Sniker fra november 16 :happy:
Vil bare skryte av deg og si at du er helt rå som har klart å være så tålmodig og tøff i denne vanskelige tiden! Bøyer meg i støvet for deg :talk017
Jeg har selv 2 premature barn og med mellomste måtte jeg stort sett ligge flatt på sykehuset i drøye 5 uker etter at fødselen startet i uke 24. Hadde flere store blødninger underveis og fikk riehemmende, og klarte å holde han inne til uke 29 :)
Jeg har funnet mye god støtte og oppmuntring i prematurgruppe på fb. Den heter "Prematur - lukket gruppe" og består av mange tøffe foreldre som deg selv :) Bare et tips!
Masse lykke til videre på ferden :)
Håper du kommer helt til uke 34 :Heartblue

Takk for all støtte og gode ord til alle sammen:happy: Igår kl. 12 kom fine lillegutten vår til verden med akutt keisersnitt. Han er sterk og veide 1345g og 38 cm<3 Vi rakk akkurat ikke å nå 30 uker. Han er født uke 29+6:) Det står veldig bra til så langt og alt er som de forventet. Lungene fungerer også bra men han trenger cpap. Jeg har dessverre ikke fått møte han enda på grunn av formen. Mistet en god del blod.. Håper jeg kommer meg raskt nå og at jeg får møte han ikveld.

Takk for all støtte og gode ord til alle sammen:happy: Igår kl. 12 kom fine lillegutten vår til verden med akutt keisersnitt. Han er sterk og veide 1345g og 38 cm<3 Vi rakk akkurat ikke å nå 30 uker. Han er født uke 29+6:) Det står veldig bra til så langt og alt er som de forventet. Lungene fungerer også bra men han trenger cpap. Jeg har dessverre ikke fått møte han enda på grunn av formen. Mistet en god del blod.. Håper jeg kommer meg raskt nå og at jeg får møte han ikveld.
Gratulerer så mye! Bra at det gikk så fint ❤️ og masse god bedring til deg :)

Wow gratulerer så masse med prinsen. Håper du får se han ikveld. God bedring til deg

Gratulerer så masse! Tenk at alt er bra med sterke gutten din <3 Nå er du ferdig med usikkerheten rundt vannavgangen og nå skal det bare gå en vei med formen :) GOOOD bedring. Håper virkelig du blir bra fort! Lykke til i dagene og ukene som kommer!

Gratulerer så mye! Må være godt også når det ble som det ble, å få han på utsiden, håper du får se ham i kveld!

Gratulerer med lillegutt! Så godt å høre at han har det bra :) Håper du kommer deg raskt og får møte han snart :)

Gratulerer så mye! ♡ Håper du kommer deg raskt, og får hilse på han i kveld. Tenk at han holdt seg inne nesten helt til uke 30! :) Fantastisk!

Gratulerer så masse! :D Krysser fingre og tær for at alt blir bare flott!

Gratulerer så mye :D ❤️

Gratulerer så mye! Lykke til videre. Godt å lese at han er sterk. God bedring til deg også. Vi er mange som har fulgt dere hit, og som kommer til å følge dere videre :)

Back
Topp